مک لارن 720S در کمتر از 4 ثانیه به 200 کیلومتربرساعت می رسد

پنجشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۵

مک لارن 720S در کمتر از 4 ثانیه به 200 کیلومتربرساعت می رسد

شرکت مک لارن قصد دارد در جریان نمایشگاه ژنو 2017 از جانشین 650S تحت عنوان 720S رونمایی کند. مدلی که گفته می‌شود بسیار قدرتمند است و جانشین شایسته ای برای 650S خواهد بود.

حال به تازگی تیزری منتشر شده که 0 تا 200 کمتر از 4.6 ثانیه این سوپراسپرت بریتانیایی را نشان می دهد. این تایم نسبت به 650S و ابراتومبیل P1 بسیار مطرح است.

همچنین باید به قدرت ترمز قابل توجه 720S اشاره داشت که می تواند با سرعت بالا قدرت توقف بزرگی داشته باشد و نسبت به دو مدل P1 و 650S برتر باشد.

 

مهندسان مک لارن سعی کردند سیستم ترمزی قدرتمند برای 720S تدارک بینند و آن را نسبت به رقبا برتر سازند. این شرکت به تحسین مدل پرداخته و آن را یکی از سوپراسپرت‌های پویا کمپانی دانست. البته باتوجه به تیزرهای گذشته انتظار می رود با محصولی قابل توجه از سوی برند اصیل بریتانیایی رو به رو باشیم.

مک لارن همچنین در همکاری با شرکت Pirelli تایرهای مسابقه ای Pirelli P Zero Corsa را در نظر گرفته که می تواند عملکرد بزرگی در خیابان ها از خود نشان دهد.

با پیشرانه 4.0 لیتری بیتوربو هشت سیلندر که خروجی 710 اسب بخاری داشته می توان انتظار یک سوپراسپرت بی نقص را داشت. جزئیات بیشتری در کار نیست تا به آن پرداخت و نمی توان به شایعات همیشگی پرداخت. در نمایشگاه ژنو که اواسط ماه مارس برگزار می‌شود شرکت های بزرگی حضور داشته و جدیدترین محصولات خود را به نمایش خواهند گذاشت.


بدون دیدگاه