گردهم آیی کامیونت های 1 میلیون کیلومتری ایسوزو برگزار شد

جمعه ۶ اسفند ۱۳۹۵

گردهم آیی کامیونت های 1 میلیون کیلومتری ایسوزو برگزار شد

یک میلیون کیلومتر در هیچ مقیاس عددی کمی نیست و با توجه به شرایط کشورمان کمترین خودرویی به چنین کارکردی می رسد اما روز گذشته هتل المپیک تهران میزبان همایشی برای تقدیر از خریداران کامیونت های 1 میلیون کیلومتری ایسوزو بود.

شاید تصور کنین که دست یابی به چنین عددی برای خودروهای تجاری با توجه به رفت و آمد بسیار آن ها در پهنای کشور عزیزمان چندان عجیب نیست اما نکته مهم این همایش دوام بالای پیشرانه ایسوزو و عدم نیاز به تعمیرات جدی و سنگین کامیون ها در چنین پیمایشی بود.

جناب آقای میرحکیم حسینی مدیرعامل شرکت بهمن دیزل با اشاره به منافع مادی و معنوی کیفیت بالای خودروهای تولیدی در سخنان خود به رضایت کلی مالکین و خریداران کامیون های ایسوزو اشاره کردند و در ادامه مراسم نیز تنی چند از رانندگان با آمدن به پشت تریبون ضمن تشکر از پشتیبانی و خدمات شرکت بهمن دیزل و کیفیت بالای محصول تولیدی، به بیان انتقادات و پیشنهاداتی در زمینه بهبود شرایط این خودرو پرداختند.

جالب تر آنکه در میان سخنان مطرح شده رانندگان، توانایی پیمایش بدون آسیب دیدن در صورت کمبود آب و روغن، تحمل وزن بارهای بیش از حد تعیین شده و توصیه شده و رانندگی با سرعت های فراتر از 100 کیلومتر نیز شنیده می شد و با این حال برخی رانندگان به پیمایشی در حدود 1.6 میلیون کیلومتر نیز دست یافته اند که نشان از عملکرد خوب خودرو در شرایط نه چندان مساعد کیفیت سوخت و جاده های کشورمان دارد.

شرکت ایسوزو یکی از قدیمی ترین خودروسازان ژاپن به حساب می آید و این روزها بیشتر بر روی ساخت خودروهای تجاری سبک و نیمه سنگین تمرکز دارد.

با توجه به واگذاری سهام گروه بهمن به شرکت خصوصی کروز و تاکید مستمر مدیران کروز بر کیفیت محصولات ارائه شده به نظر می رسد که همکاری بهمن موتور با مزدا و بهمن دیزل با ایسوزو ژاپن در آینده نیز ادامه داشته باشد و شاهد توسعه سبد محصولات این شرکت ها در کشورمان باشیم.


بدون دیدگاه