اخباراخبار خارجی

نصب سامانه سرگرمی اطلاعاتی کادیلاک بر روی CTS

سامانه سرگرمی اطلاعاتی کادیلاک موسوم به CVE برای نسل جدید محصولات این شرکت ارائه می شود و در اولین مرحله بر روی نسخه جدید CTSمدل 20177 نصب می گردد.

این سامانه در سال آینده بر روی خودروهای CTS و XTS نیز ارائه می شود و استفاده راحت و سرعت بالا دو ویژگی اصلیش محسوب می گردند. شرکت برای طراحی CUE از مالکین قدیمی نظر خواهی کرده و حالا این سامانه نه تنها به پردازشگر سریع تری مجهز شده بلکه مراحل استفاده از آن آسان تر از قبل شده است. یکی از مهم ترین تغییرات این سامانه قابلیت نگهداری فهرست پیش تنظیمات شخصی هر نفر شامل شبکه های رادیویی، تغییرات دکمه ها و تنظیمات سامانه رهیاب در ابر اطلاعاتی کایلاک است. با این حساب راننده می تواند با خرید خودروی جدید اطلاعاتش را به آن منتقل کند.

این امکان می تواند بسیار مناسب افرادی که دارای دفترچه یادداشت نام مخاطبین با اطلاعات مربوط به شبکه به اشتراک گذاری خودرو هستند باشد. همچنین استفاده کنندگان از این سامانه می توانند با اتصال به اینترنت اطلاعات لحظه ای از وضعیت ترافیک جاده ها را دریافت کنند. به علاوه یک فروشگاه اینترنتی اپلیکیشن بر روی CUE تعبیه شده است که Connection نام دارد.

این سامانه قابلیت اتصال به Apple Car Play و Android Auto را دارد. خودروهای ATS وXTS مدل 2018 دو محصول بعدی هستند که پس از CTS به این سامانه مجهز می گردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا