اخباراخبار داخلی

نصب 20 هزار دستگاه پارکومتر تا اواسط سال 96 در سطح شهر تهران

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در رابطه با طرح نصب پارکومترها در پایتخت گفت: تاکنون 10 هزار دستگاه پارکومتر در سطح شهر تهران نصب شده است.

ابوالفضل قناعتی در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو افزود: بر اساس طرح اولیه نصب پارکومترها در پایتخت بایستی 20 هزار دستگاه پارکومتر دیگر در سطح شهر نصب گردد تا دیگر شاهد فعالیت پارکبان ها نباشیم.

وی در ادامه تصریح کرد: قرار است تعداد 20 هزار دستگاه پارکومتر تا اواسط سال 96 در سطح شهر تهران نصب گردد و پرونده راه اندازی پارکومترها به طور کامل بسته شود.

وی اظهار داشت: پروسه نصب، راه اندازی و نظارت بر پارکومترها بر عهده معاونت حمل و نقل و ترافیک است و از جمله وظایف آن به شمار می رود.

وی ابراز داشت: معاونت حمل و نقل و ترافیک به عنوان متولی امر برای نصب و راه اندازی پارکومترها نیازمند اختصاص اعتبارات کافی به این بخش است.

قناعتی اذعان داشت: متاسفانه به دلیل کمبود بودجه و اعتبار نمی توانیم در سال جاری نصب پارکومترها را به سرانجام رسانیم بنابراین ممکن است از بخش خصوصی برای اجرای طرح کمک گیریم و با انعقاد قراردادهای مربوط اقدام به راه اندازی آنها در سال آتی نماییم.

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در پایان خاطرنشان کرد: با نصب و راه اندازی 30 هزار دستگاه پارکومتر در سطح شهر تهران دیگر پارکبانی حق فعالیت ندارد و در راستای کمک به این قشر از جامعه که معیشت خود را از این طریق می گذرانند بایستی به دنبال چاره ای اساسی بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا