اخباراخبار خارجی

معرفی ابر خودرویی جدید از BAC

شرکت Btiggs Automotive Company موسوم بهBAC برای عرضه بهترین خودروی مسابقه ای جهان که البته اجازه حضور در خیابان ها را هم دارد مشهور است.

این ابرخودروی فوق العاده دارای یک موتور 2.5 لیتری به توان 305 اسب بخار است و میتواند ظرف مدت تنها 3 ثانیه سرعتش را از صفر به صد کیلومتر بر ساعت برساند و این شتاب گیری فوق العاده به دلیل برخورداری از بدنه ای سبک تر و استفاده از قطعات آیرودینامیکی بدنه است.

همچنین این شرکت کوچک خودروسازی نسخه های هیبریدی از این ابرخودرو را با الهام از لافراری، پورشه 918 و مک لارن P1 تولید کرده است و به زودی از آن ها پرده برداری می کند.

البته این خودروی جدید با داشتن دوصندلی و سقف یا Mono تفاوت بسیاری دارد. قیمت در نظرگرفته شده برای آن  تنها یک میلیون پوند ناقابل است. درساخت این ابرخودرو از فناوری فرمول یک استفاده شده و لذا می بینیم که این امر باعث عملکرد بالای خودرو شده است.

مدیر BAC گفت: تا چند سال پیش مردم فکر میکردند که خودروهای قرار گرفته دربخشhypercar زیاد مناسب رانندگی نیستند. اما می بینیم که با رشد فناوری این مسئله تغییر کرده و حالا خودروهای قدرتمندتری ازبرندهای مختلف در جاده ها دیده می شوند.

در حال حاضر اطلاعات چندانی در مورد این محصول دردسترس نیست و لذا بایستی منتظر رونماییش در نمایشگاه های پیش رو باشیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا