اخباراخبار خارجیدسته‌بندی نشده

فراخوان بیش از یک میلیون دستگاه مرسدس بنز به دلیل ریسک آتش سوزی

آیا مرسدس بنز مدرن شما به راحتی روشن نمی‌شود؟ فکر هل دادن برای روشن کردن آن را از سر خود بیرون کنید، این موضوع می‌تواند موجب آتش سوزی خودروی شما شود!

شوخی نمی‌کنیم، این یک مشکل واقعی است و اتونیوز اشاره کرده که تاکنون 51 مورد آتش سوزی به دلیل وجود یک فیوز خراب گزارش شده است، هر چند تاکنون کسی به دلیل این موضوع آسیب جانی ندیده است.

کمپانی دایملر که مالک مرسدس بنز می‌باشد از این موضوع که شامل برخی مدل‌های بین سال‌های 2015 تا 2017 کلاس C، کلاس E، مدل‌های CLA، GLA و GLC می‌شود باخبر است و هم اکنون یک فراخوان در دست اقدام می‌باشد.

حدوداً یک میلیون دستگاه انواع مرسدس بنز در سراسر جهان این مشکل را دارند که شامل 307629 دستگاه در آمریکا می‌باشد.گفته می‌شودمحدود کننده جریان استارت پس از چند بار تلاش برای استارت داغ شده و می‌تواند قطعات اطراف خود را ذوب کند، موضوعی که در نهایت به افزایش ریسک آتش سوزی منجر می‌شود.

فراخوان این موضوع از اواخر ماه جاری میلادی در اکثر بازارهای دنیا آغاز خواهد شد و هزینه تعویض قطعه معیوب برای مالکان کاملاً رایگان خواهد بود.

در همین حال، کمپانی راه حل این مشکل را برای خودروهای موجود در خط تولید عملیاتی کرده و مدل‌هایی که در نمایندگی‌ها موجود هستند نیز قبل از فروش رفع ایراد خواهند شد.

 

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا