اخباراخبار خارجی

استفاده رولزرویس از الماس برای رنگ آمیزی گوست

این رولز رویس گوست سفارشی که الگانس نامیده می شود در نمایشگاه خودروی ژنو 2017 به نمایش درآمده و اولین خودروی لوکس جهان است که با رنگی ساخته شده از الماس رنگ آمیزی می شود. این رنگ کهDiamond Stardust نامیده می شود گران ترین رنگی است که تا کنون برای یک خودروی رولز رویس استفاده می شود و از هزار الماس ساخته شده است.

این الماس ها ابتدا تست های زیادی را پشت سر گذاستند تا درخشندگی آن ها برای استفاده در این رنگ تضمین شود و تیم متخصصان رولز رویس دو ماه را صرف تست هایی متمرکز برای ایجاد بهترین نتیجه کرده اند.

سپس این هزار الماس خرد شدند تا یک پودرالماسی بسیار عالی ساخته شود که بعدا با رنگ خودرو ترکیب شد. هم چنین این خودروساز یک پروسه جدید و منحصر به فرد را ایجاد کرد که شامل استفاده از یک لایه محافظ مازاد برای محافظت ذرات الماس در هنگام پولیش دستی بود. مرکز رینگ های 21 اینچی این خودرو نیز به صور دستی به رنگ قرمز Mugello درآمده است.

ویژگی های لوکس در کابین این خودرو نیز ادامه دارند که شامل صندلی های چرمی مشکی با تزئینات قرمز Mugello روی درها و دوخت صندلی ها است. روکش بلوطی Tudor نیز برای تریم داخلی این خودرو استفاده شده است که با ساعتی سفارشی و دوخت تکی قرمز Mugello در بالای داشبورد تکمیل می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا