اخباراخبار خارجی

رونمایی تاتا از نسخه ویژه نکسون در ژنو 2017

نمایشگاه خودروی ژنو فرصت خوبی برای تاتا بود تا خودروهای کانسپت جدیدی را معرفی کند.

از هایلایت های این مدل ها می توان به خودروی اسپرت Racemo و شاسی بلند کامپکت نکسون اشاره کرد که اکنون نسخهGeneva ادیشن دارد.

این مدل همچون خودرویی که در Auto Expo 2016 به نمایش درآمد دارای طرح رنگ دوگانه شامل بدنه قرمز و سقف سفید است. این خودرو دارای ظاهر آشنای تاتا اما با چراغ های جلوی کشیده و رینگ های آلیاژی شیک است. رنگ بدنه قرمز روشن این خودرو باعث شد گلگیرهای مشکی آن به خوبی به چشم بیایند و ظاهر یک شاسی بلند مناسب را به خودرو بدهند.

نکسون Geneva ادیشن دارای تودوزی شیک شامل کنسول قابل باز شدن به همراه دسته های صندلی است تا ویژگی شاسی بلند آن کامل شود. طراحی داشبورد دینامیک و زیبا با مواد ممتاز نیز حسی مجلل به کابین این خودرو می دهد. جالیوانی و جای بطری، چندین فضای کاربردی، نگهدارنده های کیف دستی، محل قرارگیری لپ تاپ و iPad  در این خودرو، راحتی در سفرهای طولانی و رانندگی داخل شهر را تضمین می کنند. کنترل دمای خودکار با دریچه های تهویه هوای عقب راحتی بیش تر برای سرنشینان عقب این خودرو فراهم می آورد.

این خودرو با موتور 1.5 لیتری دیزلی جدید متصل به گیربکس دستی شش سرعته عرضه می شود. این شاسی بلند دارای طول3.95 متر و مخزن سوخت 44 لیتری است. هم چنین این خودرو به کیسه هوای دوگانه، ABS با EBD، قفل صندلی کودک ISOFIX در پشت و کنترل ثبات چرخش مجهز می شود.

1 دیدگاه

  1. خودروهای دیزلی حتی در اروپا هم فروش ندارند هندوستان بدون توجه به این مسئله اقدام به ساخت این خودروی عجیب کرده
    که هیچ عنصر زیبایی در آن هویدا نیست اما تلاش آنها قابل ستایش است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا