اخباراخبار داخلی

کوییک سایپا تیرماه 96 به بازار می آید

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از عرضه محصول جدید کوییک ازابتدای تیرماه سال 96 خبر داد و گفت : بر اساس برنامه ریزی گروه در سال اول 35 هزار دستگاه از محصول جدید کوییک را تولید نموده و در سال 97 نیز ببش از 80 هزار دستگاه از این محصول را تولید و روانه بازار خواهیم کرد.

مهدی جمالی در حاشیه مراسم افتتاح خدمات و امداد نوروز 96 گروه خودروسازی سایپا در جمع خبرنگاران اظهار داشت : این محصول می تواند جایگزین بسیاری از خودروهای موجود در بازار باشد .

وی همچنین در خصوص قیمت محصول جدید کوییک گفت : تلاش بر این است که این محصول زیر سگمنت قیمتی 40 میلیون به بازار عرضه شود بنابراین بر اساس اپشن های مختلف این خودرو قیمت این خودرو از 34 تا 40 میلیون عرضه خواهد شد.

وی همچنین در خصوص نام گذاری خودرو جدید گروه خودروسازی سایپا ، اظهار داشت : با تلاش همکاران گروه خودروسازی سایپا موفق شدیم در سال 95 نیز محصول جدید کوییک را رونمایی نماییم و بنا داریم هر سال یک محصول جدید را به سبد محصولات شرکت اضافه نماییم.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تصریح کرد : خوشبختانه پیش از پایان سال ، تعهد ما عملی گردید و خودرو بسیار زیبای کوییک رونمایی گردید که برگرفته از نامی ایرانی است و امید است این نام خاطره خوبی را برای مردم رقم بزند.

جمالی همچنین در خصوص قرارداد با سیتروئن گفت : قرارداد سایپا با سیتروئن در حال طی مراحل نهایی است و با جابه جایی سهام تا پیش از پایان سال ، عملا سهام منتقل و قرارداد نهایی خواهد شد.

27 دیدگاه

  1. انصافا پراید جاودانه شد.
    هیچ وقت پراید فکرشم نمیکرد با چند تا شبرنگ و گلپر روی چرخاشو یه لیوان بستنی لای چرخش و یه چند تا نوار رنگی آویزون از دسته هاش بتونه چهل میلیون خودشو جا بزنه..
    کسایی هم که میرن میخرن همون کسایی ان که توو بچگی با دوچرخشون همین کارارو میکردن تا فکر کنن موتور سیکلت سوار هستن.

  2. بسیار زیبا!؟ خدایی این زیباست؟
    در ضمن اقای محترم مساله پراید و خانواده اش! ایمنی و موتوره! معضلش کیفیته!
    هی داریم پراید و 206 رو با عناوین مختلف میکنیم تو پاچه ملت.
    به خدا به قران به عنوان یک عضو از یک مجموعه قطعه ساز هر روز شرمنده و شرمنده تر میشم که شما و امثال شما در مسند کارید که نتیجه اش میشه تیبا و کوییک و غیره و ذلک.

  3. پراید تغییر شکل یافته است این.موتورش همونه و بسیاری از قطعاتش همون پرایده فقط موتورش ی کم تقویت شده.همون موتوری که تو تیبا استفاده شده.این خودرو قابل قیاس با 206 نیست.206ی سرو گردن نه بلکه چند سرو گردن باللاتر از اینه

  4. متاسفانه یه سری که بودجه کافی برای خرید خودروی خوب ندارن و از طرفی میخان یه خودروی جدید بخرن که باطنش هیچ فرقی با قدیمیا نداره ولی به ظاهر جدیده مشتری این جور شتر گاو پلنگای سایپا و ایران خودرو میشن!

    1. همین ال نوت و 206 حتی بالای 10 سال کارکردشون خیلی سرحال تر و اصولی ار و با کیفیت تر از این آهن پاره های جدید ایران خودرو و سایپا هیتند بالاخره اونها یه فکری مهندسی طراحی پشتشون بودن اما این کویک و پراید دو موتوره و مشتقات واقعا حتی ارزش فکر کردن هم ندارن

  5. چرا فکر مردم بدبخت نیستن ملت دنبال یه خودرو ارزون بودن اگه پراید حذف بشه چطوری یه قشر کم درامد خودرو بخرن پراید و ساینای مزخرف رو یه کمی تغییر دادن کردنش 40 میلیون ؟؟؟؟؟؟

    1. قشر کم درامد !!!!!!!! خخخخخخخخخخ
      قشر کم درامد سیخی چند فقط قشر پر درامد رو بچسب هرکی جیبش پرپوله میچسبند همونجا مثل زالو تخلیش میکنن ………..

  6. ما یه یه چیزیمیخاییم ارزون باشه بتونیم بخریم نه اینکه تو حسرت بمانیم پسبطفا پراید رو ارزونتر بزنید

  7. خوب همه ی بحث ها به کنار تیرماه ۹۶ هستش و هیچ خبری همه جوره از ورود به بازار این خودروی کم ارزش نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا