اخباراخبار خارجی

بی میلی لامبورگینی به رکوردگیری شاسی بلند یوروس در پیست نوربرگ رینگ

بر خلاف تمایل همیشگی لامبورگینی به ثبت رکورد سرعت با ابرخودروهایی مانند اوراکان پرفورمانته، این شرکت تمایلی برای ثبت رکوردهایی این چنینی برای کراس آور یوروس ندارد.

آندرابالدی، مدیر بخش آسیا اقیانوسیه کمپانی در مصاحبه‌ای با وب سایت موتورینگ در مراسم رونمایی از آونتادور اس در استرالیا، در این مورد این چنین سخن گفته است:”خودروی یوروس برای خود هدفی دارد و بدون شک این مدل نیم نگاهی نیز به توانایی‌های آفرود خواهد داشت. اگر شما خودرویتان را به پیست نوربورگ رینگ ببرید، یعنی قصد دارید خودروی شما در کلاس خود بهترین باشد. نکته اینجاست که یوروس هدفی متفاوت دارد و واقعاً نیازی به ثبت رکورد سرعت با این مدل دیده نمی‌شود.”

وی در ادامه با تاکید بر توانایی‌های آفرود یوروس اضافه کرد: “یوروس قرار نیست یک جیپ باشد، به همین دلیل نباید انتظار خودرویی همه فن حریف در بخش آفرود از یوروس داشت.”

لامبورگینی از سال آینده تولید یوروس را آغاز خواهد کرد، ولی این احتمال وجود دارد که نسخه نهایی آن را ماه آتی در نمایشگاه خودروی شانگهای بتوانیم مشاهده کنیم. از رقبای اصلی این خودرو می‌توان به بنتلی بنتایگا، رولز رویس کولینان و نسخه‌های پر قدرت پورشه کاین اشاره کرد.

با ورود این مدل به مجموعه محصولات لامبورگینی، انتظار می‌رود میزان فروش این کمپانی در سال از 3457 دستگاه در سال گذشته به حدوداً 7000 دستگاه افزایش پیدا کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا