اخباراخبار خارجی

نسل جدید سانگ یانگ رکستون معرفی شد

سانگ یانگ نسل جدیدی از شاسی بلند پرچم دار خود، رکستون را قبل از رونمایی رسمی در نمایشگاه خودروی سئول معرفی کرد.

نسل جدید رکستون که با کد Y400 شناخته می شود به کوراندو، اکتیون و تیوولی در خط تولید شاسی بلندهای این خودروساز کره ای می پیوندد.

رکستون جدید شبیه به LIV-2 کانسپت باقی مانده است که در نمایشگاه خودروی پاریس سال قبل به نمایش درآمد. رکستون جدید مدرن تر و شیک تر از مدل کنونی خود به نظر رسیده و دارای چراغ های جلوی بزرگ تر و جذاب تر و خطوط بدنه قابل توجه است. تزئین مشکی سپر این خودرو بازطراحی شده و خطوط نیم رخ، ریل های سقف و رینگ های آلیاژی کرومی بزرگ آن از LIV-2 کانسپت گرفته شده اند. یک ویژگی جذاب دیگر در این خودرو، لوگوی آن روی جلوپنجره است. این لوگو همچنان طراحی دوبخشی دارد اما بسیار متفاوت از نسخه ای است که سانگ یانگ معمولا برای خودروهای خود ارائه می دهد.

اطلاعات زیادی از نیرومحرکه رکستون جدید در دسترس نیست اما گمان می رود نیرومحرکهLIV-2 کانسپت در آن حفظ شود. در نتیجه، زیر کاپوت این خودرو موتور تازه ساخته شده 2.0 لیتری GDi توربوشارژ بنزینی با قدرت 225 اسب بخار و گشتاور 3500 نیوتون متر تعبیه خواهد شد. نسخه دیزلی این خودرو نیز به موتور 2.2 لیتری توربودیزل با قدرت 1800 اسب بخار و گشتاور 420 نیوتون متر مجهز می شود. گزینه های گیربکس این خودرو شامل اتوماتیک هفت سرعته گرفته شده از مرسدس بنز یا دستی شش سرعته خواهد بود.

2 دیدگاه

  1. نسخه دیزلی این خودرو نیز به موتور 2.2 لیتری توربودیزل با قدرت 1800 اسب بخار و گشتاور 420 نیوتون متر مجهز می شود.
    1800 (هزار و هشتصد) اسب بخار؟؟؟؟؟؟؟

  2. به نظر خیلی خوب میاد به شرطی که موتورش با توجه به قدرت ۲۲۰ اسب بخاری شتاب و کشش خوبی داشته باشه و از همه مهمتر با قیمت مناسبی عرضه بشه مطمئنا تو بازار جا میافته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا