اخبارفناوری و تکنولوژی

همکاری اپل و بوش بر روی تکنولوژی خودران

در حالی که برنامه‌های خودروی خودران به اندازه قبل دیگر جاه طلبانه نیستند، با این حال با توجه به درز خبری مبنی بر همکاری اپل و بوش بر روی تکنولوژی خودران، به نظر می‌رسد شرکت اپل هنوز هم برای به سرانجام رساندن این پروژه تلاش می‌کند.

به گزارش خبرخودرو، در ماه فوریه، شرکت اپل لیستی از شرکت‌هایتأمین کننده قطعات خود را منتشر کرد که در میان آن نام دفتر بوش در شهر روتلینگن آلمان نیز دیده می‌شد، ساختمانی که مرکز اصلی فعالیت‌های الکترونیک خودرویی این کمپانی می‌باشد.

اگر چه اپل هنوز چیزی در این مورد نگفته، یکی از سخنگوهای شرکت بوش در مصاحبه‌ای با اتو نیوز موضوع فعالیت آن‌ها به عنوان یکی از تأمین کنندگان اپل را تأیید کرده است.

در این مرحله، نمی‌توان در مورد نوع همکاری دو شرکت نظر قطعی داد، ولی شواهد موجود نشان از خودرویی بودن آن می‌دهند، مخصوصاً وقتی بدانیم که این شاخه بوش در شهر روتلینگن واحدهای کنترل الکتریکی و چندین نوع سنسور خودرویی تولید می‌کند.

چند ماه پیش شرکت اپل در بیانیه‌ای در مورد دستورالعمل خودروهای خودران که توسط سازمان ملی امنیت بزرگ راه‌های آمریکا صادر شده بود توضیحاتی را ارائه داد که شایعات مربوط به خودروی اپل را بیش از پیش قوی‌تر کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: “شرکت ما در حال سرمایه گذاری سنگین در بحث مطالعه یادگیری ماشینی و اتوماسیون می‌باشد و اعتقاد دارد که سیستم‌های خودکار در بسیاری از بخش‌ها، از جمله حمل و نقل پتانسیلی بسیار بالا دارد.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا