انتشار تصویر تیزری از ابراتومبیل آینده مک لارن

شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۶

انتشار تصویر تیزری از ابراتومبیل آینده مک لارن

شرکت بریتانیایی مک لارن یکی از خودروسازان مطرح مدل های اسپرت به شمار رفته که در سبد محصولات آن تنها باید شاهد خودروهای سوپراسپرت بوده و دیگر مدلی نمی توان مشاهده کرد.

حال در کنار دیگر برندهای مطرح مک لارن نیز می خواهد بزودی یک ابراتومبیل قابل توجه معرفی کند که تنها 106 دستگاه آن تولید و به فروش می رسد.

به تازگی مک لارن تصویر تیزری از این خودرو منتشر کرده که به عنوان Hyper GT شناخته شده اما اسم رمز آن BP23 است. جزئیات کافی از این محصول مک لارن در دست نیست اما با توجه تصویر با یک خودرو قدرتمند سه صندلی رو به رو هستیم.

پیشتر مک لارن تنها 106 دستگاه از F1 را روانه بازار کرد از این رو باید Hyper GT را جانشین مدل مذکور دانست. مدلی که در دهه گذشته بسیار توانست موردتوجه قرار گرفته و محبوب شود.

مک لارن در جریان نمایشگاه اخیر ژنو خودرو پرسرعت 720s را معرفی کرد که پرچمدار کمپانی به شمار رفته و انتظار می رود در میان رقبا حرف های بسیاری برای گفتن داشته باشد.

اطلاعات کافی از مشخصات Hyper GT مک لارن در دست نیست تا به آن پرداخت. BP23 Hyper GT انتظار می رود در نمایشگاه فرانکفورت معرفی شده و در سال 2019 به مشتریان تحویل داده شود.

BP23 Hyper GT می تواند به پیشرانه 1000 اسب بخاری مجهز شود و یک مدل با عملکرد بالا به شمار رود. رقیب خودروهایی چون AMR استون مارتین و برخی دیگر به شما رود.


بدون دیدگاه