اخباراخبار خارجی

انتشار تصویر تیزر کانسپت تیگو چری قبل از نمایشگاه شانگهای

مدل کانسپت جدید شرکت چری با نام تیگو کوپه، گفته می‌شود پیش نمایشی از یک شاسی بلند جدید است که قرار است جایگاهی بالاتر از مدل تیگو 7 فعلی در بین محصولات این کمپانی داشته باشد.

در حالی که مدل تیگو 7 ظاهری نسبتاً مدرن دارد، ما باور داریم هر مدلی که قرار است در آینده بر پایه این خودروی کانسپت طراحی شود، برخی از المان‌های خودروی کانسپت سال پیش FV2030 را قرض خواهد گرفت.

تمام آن چه که می‌توان از این تصویر تیزر متوجه شد این است که خودرو ظاهری کاملاً اسپرت با گلگیرهایی بزرگ خواهد داشت، رنگ سقف از بدنه متفاوت خواهد بود و یک اسپویلر بزرگ روی پنجره عقب نصب خواهد شد، احتمال مشابه آن چه که در مدل FV2030 دیده بودیم.

هرچند،بر خلاف کانسپت FV2030، کانسپت تیگو کوپه بی خیال درب‌های گالوینگ شده و به جای آن‌ها درب‌های معمولی خواهد داشت که برای استفاده روزانه یک شاسی بلند بیشتر مناسب هستند. همچنین، در حالی که نوار چراغ‌های LED در قسمت جلوی خودرو بیشتر به مدل‌های کانسپت می‌آید، ما امیدواریم که این نوار زیبا بتواند راه خود را به نسخه نهایی این خودرو نیز پیدا کند.

طبق ادعای وب سایت لوبلاگ اتو، اگر در نظر بگیریم که این مدل کانسپت در نهایت منجر به تولید خودروی پرچم دار تیگو 8 خواهد شد، می‌توان آن را رقیبی قدر برای مدل‌هایی مانند چانگان سی اس 95، هاوال اچ 7 و ترومپچی GS7، دانست، هرچند هیچ یک از این مدل‌های مذکور شاسی بلندهایی کوپه مانند نیستند.

نمایشگاه خودروی شانگهای حدوداً 2 هفته دیگر و در روز 21 آوریل کار خود را آغاز خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا