موتور سیکلت

فرناندو آلونسو در گرندپرى موناكو شركت نخواهد كرد

فرناندو آلونسو راننده تيم فرمول يك مکلارن-هوندا ساعاتی قبل اعلام کرد که امسال در مسابقه ى موناکو حضور نخواهد داشت و در عوض در رقابت هاى ایندی 500 شركت خواهد كرد.
گرند پرى موناكو، رقابت هاى ايندى ٥٠٠ و مسابقات لمانز از سرى رقابت هاى پرطرفدار موتور اسپورت هستند و فقط گرهام هیل تنها كسى است كه موفق به كسب پيروزى در هر سه سرى شده است. آلونسو گرند پرى موناکو را در سال های 2006 و 2007 پیروز شده است.
او در اين مورد اعلام كرد:

” دو بار پیروز مسابقه موناکو شده ام و هدف من كسب پيروزى در ايندى ٥٠٠ و لمانز است. رقابت در ايندى بسيار سخت است. به لمانز نيز علاقه مند هستم ولى نمى دانم چه زمانى وارد رقابت هاى لمانز خواهم شد. من ٣٥ سال سن دارم و به اندازه ى كافى وقت دارم. بعد از مسابقه ى اسپانیا تست ها شروع خواهند شد و من تا زمان تست ها تمرين دیگری نخواهم كرد. اگرچه با پيست هاى بيضى شكل ايندى آشنايى زيادى ندارم، اما مى دانم كه موفق خواهم شد. زمان كافى براى تمرين خواهم داشت. بعد از مسابقه اسپانیا که در پیست بارسلونا برگزار مى شود به ایندیانا پلیس خواهم رفت. از 15 مارس به بعد با ماشین مکلارن-هوندا-اندرتی تمرین خواهم کرد. مى دانم كه تیم اندرتی از سطح بالايى برخوردار است. به توانایی های تیم ادرتی اعتماد دارم و از اینکه با آن ها مسابقه خواهم داد خوشحال هستم.”

2 دیدگاه

  1. چقدر بد فرناندو یکی از بهترین های فرمول 1 هستش نباید این کار رو میکرد اونم توی پیستی به زیبایی مونته کارلو

  2. الونسو به خودش ظلم کرد با رفتن به مکلارن باید توی فراری میموند تا الان با مرسدس رقابت کنه.
    به امید اینکه سال بعد بیاد مرسدس و با همیلتون رقابت کنه!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا