اخباراخبار خارجی

هدف کره‌ای‌ها در چین محقق نمی‌شود

هیوندای موتور و کیا موتور اعلام کردند به‌دلیل تنش‌های سیاسی بین چین و کره، فروش یک میلیون دستگاه خودرو در بازار چین طی سال‌جاری میلادی بسیار دشوار است. این رقم حدود نیمی از هدف تعیین شده برای فروش در بازار چین است.

به گزارش رویترز، درپی تشدید تنش‌های سیاسی بین کره و چین، مجموع فروش هیوندای و کیا در بازار چین طی ماه مارس 52 درصد کاهش یافت. هسو یونگ سینگ، کارشناس صنعت خودرو، می‌گوید: «با توجه به این مساله که خریداری برای خودروهای هیوندای وجود ندارد، عرضه مدل‌های جدید یا ارائه مشوق‌های خرید بی‌معنی است.» این در شرایطی است که رقبای هیوندای و کیا، یعنی تویوتا، هوندا و جنرال موتورز همگی رشد فروش در چین را طی ماه مارس گزارش دادند. از سوی دیگر، منابع آگاه اعلام کرده‌اند که این دو خودروساز کره‌ای در ماه مارس تولید در چین را به شدت کاهش دادند.

2 دیدگاه

  1. درود برچین و کره شمالی بهترین کشورهای دنیا که بدحور دهن این کره ای های جنوبی سرکیس نمودند تا وقتی رنو و پژو و ام جی است کسی میره سراغ کیا هیوندای آخه دروود برچینی ها وه کیفیت اجتاسشون انقدر بالاست که الان آمریکایی ها واسش له له میزنند اما چین فقط به کشورهتی پیش رفته جنس میفروشه مثل ایران اگه همه کشورها راه چین در پیش بگیرن ان شاله انسال سال نابودی کیا هیونداست چینی دوستان بگید ان شاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا