انتشار تصاویر جاسوسی از مازراتی گیبلی جدید

چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۶

انتشار تصاویر جاسوسی از مازراتی گیبلی جدید

شرکت مازراتی تصمیم گرفت در اطراف سوئد به تست مدل جدید گیبلی بپردازد و این نشان می دهد تا معرفی نسخه جدید این سدان لوکس فرصت بسیاری باقی نمانده است.

از تصاویر اطلاعات بسیاری نمی توان کسب کرد و تنها بخش سپر جلو این مدل پوشانده شده که نشان می دهد تنها باید شاهد تغییراتی در این قسمت سدان قدرتمند کمپانی ایتالیایی باشیم.

سپر بازطراحی شده، چراغ های جلو LED بازطراحی شده، جلوپنجره مشبک با لوگوی بزرگ مازراتی و برخی دیگر از ویژگی های طراحی قسمت جلو گیبلی است.

انتظار می رود در بخش پیشرانه مازراتی موتور پرتوانی را در نظر گیرد که باید به موتور 3.0 لیتری بیتوربو شش سیلندر با خروجی 350 اسب بخاری اشاره کرد.

البته در نسخه اس مازراتی پیشرانه 400 اسب بخاری در نظر گرفته تا توان بیشتری به محصول خود ببخشد. البته تغییرات تنها شامل بخش جلو نشده و در قسمت سپر عقب نیز کمپانی یک سپر بازطراحی شده قرار داده تا گیبلی جدید را نسبت به مدل پیشین متفاوت سازد.

گیبلی سدان لوکس مازراتی به شما نمی رود و انتظار داریم در نمایشگاه فرانکفورت ماه سپتامبر شاهد معرفی مدل جدید یا همان 2018 گیبلی مازراتی باشیم.

برای کسب جزئیات بیشتر تنها می توان منتظر ماند و نمی توان به گزارش های شایعه وار و بی اساس پرداخت. نسل بعدی گیبلی نیز احتمالا تا سال 2020 از راه می رسد و با طراحی جدیدی به فروش خواهد رسید.

گفته می شود یک مدل قدرتمندی از این شرکت ایتالیایی تا سال 2019 از راه می رسد.


بدون دیدگاه