انتشار تصاویر جاسوسی از فولکس واگن پولو GTI

دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶

انتشار تصاویر جاسوسی از فولکس واگن پولو GTI

نسل بعدی فولکس واگن پولو GTI در اواخر سال جاری از راه می رسد. این مدل به پیشرانه 2.0 لیتری چهار سیلندر 197 اسب بخاری مجهز خواهد بود که توان کافی برای رقابت با برخی رقبا به آن خواهد بخشید.

این پیشرانه در مقایسه با مدل 1.8 لیتری توربوشارژ 188 اسب بخاری قدرت بالاتری می تواند از خود نشان دهد. موتور بزرگتر اجازه خواهد داد تا موتور گشتاور بیشتری را ارائه دهد.

 

با نصب یک پیشرانه بزرگتر می توان انتظارات بسیاری از پولو GTI جدید داشت که یک هاچ بک قابل توجه محسوب می شود  و رقبایی چون فورد فیستا ST با پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ سه سیلندر به خود دیده است. البته آخرین مدل فیستا با پیشرانه 1.6 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر 197 اسب بخاری روانه بازار شد.

پولو جدید روی پلتفرم MQB فولکس واگن قرار می گیرد و نسبت به نسل قبلی وزن کمتری را برای آیرودینامیک بیشتر شامل می شود. بنابراین با کاهش وزن باید ثبات بیشتری را در پولو GTI نسل جدید شاهد بود. به تازگی تصاویر جاسوسی از این محصول فولکس واگن منتشر شده که آن را در پوشش کامل نشان می دهد.

اما با توجه به دیگر تصویر انتظار می رود در بخش سپر با تغییراتی همراه شده که نگاه جدیدی به پولو می بخشد. احتمالا در بخش چراغ عقب و جلو نیز با طراحی جدیدی رو به رو باشد و نظر طرفداران را نسبت به خود تغییر دهد.

جزئیات بیشتری از این محصول در دست نیست و باید منتظر ماند تا در یکی از نمایشگاه های آینده معرفی شود.


بدون دیدگاه