اخباراخبار خارجی

نسل بعدی هیوندای سانتافه 2018 درز کرد

در حالی که نسل سوم هیوندای سانتافه به پایان دوره تولید خود نزدیک می شود، هیوندای روی مدل نسل چهارم این شاسی بلند کار می کند که در سال 2018 عرضه خواهد شد.

چندین ماه قبل از عرضه این خودرو، هیوندای سانتافه مدل 2018 در حال تست دیده شده است.

ساختار جلوپنجره و چراغ های جلوی مجزا با قسمت بالایی باریک در سانتافه 2018 نشان می دهند که قسمت جلوی این خودرو دارای طراحی مشابه هیوندای کونا خواهد بود که امسال رونمایی می شود. طول این خودرو نشان می دهد که مدل سه ردیفه سانتافه شکار دوربین ها شده که به عنوان گرند سانتافه یا سانتافه XL و یا Maxcruz شناخته می شود.

کابین مدل 2018 سانتافه نیز دارای عناصری از هیوندای کونا و حتی هیوندای Ioniq خواهد بود. گمان می رود این خودرو به جدیدترین تکنولوژی ها شامل اپل کارپلی، اندروید اتو، پانل تجهیزات دیجیتال و شارژ بی سیم و هم چنین تجهیزات ایمنی همچون ترمز اضطراری خودکار با شناسایی عابرپیاده، هشدار تغییر مسیر، هشدار برخورد از عقب و غیره مجهز شود.

گفته می شود نسل بعدی سانتافه بر اساس نسخه ای ارتقا یافته از پلتفرم مدل کنونی خود ساخته خواهد شد. گزارش شده که علاوه بر موتورهای بنزینی و دیزلی آشنا، نیرومحرکه ای هیبریدی شارژی نیز برای سانتافه جدید ارائه خواهد شد.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا