جشنواره فروش محصولات ايران خودرو همزمان با اعياد رجب و شعبان

سه شنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۶

جشنواره فروش محصولات ايران خودرو همزمان با اعياد رجب و شعبان

گروه صنعتي ايران خودرو همزمان با اعياد شعبانيه، جشنواره فروش محصولات خود را در ارديبهشت ماه با هشت طرح متنوع آغاز كرده است.

اين طرح ها از سوم ارديبهشت آغاز و تا پايان ارديبهشت ماه يا تكميل ظرفيت هر يك از محصولات ادامه خواهند داشت.

اين طرح هاي فروش شامل فروش ويژه دو محصول جديد هايما s7 اتومات (با موتورهاي توربو و معمولي)، فروش اعتباري آريسان، پيش فروش پلكاني خانواده همه محصولات، فروش قطعي، پيش فروش عادي همه محصولات، فروش اعتباري منعطف، پيش فروش عمومي همه محصولات و فروش نقدي و اعتباري محصول سوزوكي گرندويتارا فيس ليفت اتومات است.

شاسي بلند اتومات با موتورهاي معمولي و توربوشارژ

در يكي از اين طرح هاي فروش جشنواره فروش ايران خودرو، خودرو هايما S7 اتومات كه قيمت فروش آن براساس مصوبه شوراي رقابت 791ميليون و 375هزار ريال است، با حداقل پيش پرداخت 400ميليون ريال و بازپرداخت اقساط 12 تا 24ماهه عرضه خواهد شد. نرخ سود اقساط اين محصول از 18 تا 22درصد پيش بيني شده و  موعد تحويل آن 60روزه خواهد بود.

اين خودرو با موتور توربوشارژ نيز به صورت پيش فروش و با قمت نهائي 949ميليون و 819هزار ريال عرضه مي شود. تحويل اين محصول تير و مردادماه خواهد بود و براي آن تخفيف طرح فروش و سود مشاركت نيز در نظر گرفته شده است.

بازگشت خودرو محبوب جوانان

پژو207.آي كه از جمله خودروهاي مورد علاقه جوانان به حساب مي آيد، پس از مدتي غيبت به سبد محصولات ايران خودرو بازگشته و در عرضه آن در طرح هاي فروش ويژه اعياد رجب و شعبان قرار گرفته است.

اين محصول به قيمت نهايي 420ميليون و 519هزار ريال و در پنج رنگ سفيد، مشكي، خاكستري، نقره اي و قرمز دوپوششه با موعد تحويل تيرماه در طرح هاي فروش ايران خودرو قرار گرفته و از سود مشاركت 7ميليون ريالي نيز بهره مند شده است.

»سوزوكي گرندويتارا اتوماتيك» نقدي و اعتباري

گروه صنعتي ايران خودرو شرايط ويژه نقدي و اعتباري فروردين ماه براي عرضه «سوزوكي گرندويتارا فيس ليفت اتوماتيك» را تمديد كرده است.

ايران خودرو براي فروش نقدي اين محصول هديه ويژه در نظر گرفته است؛ ضمن اينكه «سوزوكي گرندويتارا فيس ليفت اتوماتيك» با فروش اعتباري نيز در دستور كار ايران خودرو قرار دارد.

براساس اين گزارش ايران خودرو اين محصول را با در نظر هديه ويژه فروش نقدي با قيمت 139ميليون و 982هزار تومان عرضه مي كند.

در طرح ويژه فروش اعتباري «سوزوكي گرندويتارا فيس ليفت اتوماتيك» پيش پرداخت 75ميليون توماني در نظر گرفته شده و باقيمانده قيمت در اقساط 6 تا 36ماهه دريافت مي شود. نرخ سود فروش اعتباري از صفر تا 20درصد در نظر گرفته شده است. رنگ هاي قابل عرضه در طرح فروش نقدي و اعتباري، چهار رنگ سفيد، خاكستري و مشكي بوده و تحويل آن 30روزه پيش بيني شده است.

سوزوكي گرندويتارا فيس ليفت علاوه بر گيربكس اتوماتيك، از امكانات ديگري مانند سان روف، كروز كنترل، تودوزي و فرمان چرم، گرمكن صندلي هاي جلو، موتور قدرتمند 2400سي.سي، رينگ آلومينيومي 17اينچ جديد و آينه هاي تاشونده برقي گرمكن دار برخوردار است.

خريد خودرو با پس انداز كم

ايران خودرو براي ايجاد زمينه مشاركت مشتريان با پس انداز كم در طرح هاي خريد خودرو، طرح پيش فروش پلكاني را در نظر گرفته است.

در اين طرح، هموطنان با پرداخت 6 تا 10ميليون تومان براي خريد محصولات ايران خودرو ثبت نام مي كنند و متناسب با سطح درآمدي خود به فاصله هاي دو يا سه ماهه و يا بيشتر مبالغ ديگري را به آن اضافه مي كنند تا به حدنصاب لازم جهت خريد يكي از محصولات برسند.

نرخ سود مشاركت در اين طرح بين 22 تا 25درصد بوده و نرخ انصراف 20درصدي نيز توسط ايران خودرو تضمين مي شود.

اين طرح تقريبا همه محصولات ايران خودرو اعم از محصولات خانواده 206، سمند، پژو405، دنا، رانا و پارس را شامل مي شود.

پيش فروش عادي همه محصولات

ايران خودرو در جشنواره فروش بهاري خود،‌ امكان پيش خريد همه محصولات خود را فراهم آورده است. در اين طرح همه محصولات با موعد تحويل مهرماه 96 و پژو پارس ال.ايكس با موتور تي.يو5 با زمان تحويل آذر96 عرضه مي شود. اين طرح فروش در مدل هاي يك و دو وديعه اي پيش بيني و سودهاي مشاركت 21 تا 24درصدي نيز براي آن در نظر گرفته شده است.

اين طرح فروش از سود انصراف 19 تا 21درصدي نيز برخوردار است.

طرح پيش فروش عمومي محصولات ايران خودرو در سال 96 نيز همزمان با اين جشنواره از سرگرفته شده است. این طرح همواره به عنوان یکی از طرحهای جذاب ایران خودرو شناخته می شود.

با 11ميليون آريسان بخريد

طرح فروش اعتباري وانت آريسان با پيش پرداخت 11ميليون توماني كه در فروردين ماه فعال شده بود، همزمان با اعياد رجب و شعبان نيز تمديد شده است.

براين اساس در طرح فروش اعتباري وانت آريسان ايران خودرو، مبلغ پيش پرداخت 113ميليون ريال تعيين شده و باقيمانده قيمت نيز در اقساط 12 تا 36ماهه دريافت مي شود.

ايران خودرو اخيرا با اجراي پروژه هاي متعدد بهبود كيفي، كيفيت وانت آريسان را ارتقا داده است. قيمت نهايي و نقدي اين محصول 274ميليون و 500هزار ريال است و نرخ سود در طرح فروش اعتباري بين 14 تا 18درصد است. شرايط فروش ويژه وانت آريسان به گونه اي طراحي و برنامه ريزي شده است كه هموطنان با توان مالي متوسط نيز بتوانند از آن بهره مند شوند. تحويل وانت آريسان در طرح ويژه فروش اعتباري 30روزه پيش بيني شده است.

فروش قطعي محصولات

عرضه و فروش قطعي محصولات گروه صنعتي ايران خودرو همزمان با اعياد رجب و شعبان از ارديبهشت ماه نيز آغاز شده و هموطنان مي توانند در اين طرح، ‌محصولات موردنظر خود را خريداري كنند.

در اين طرح فروش وانت آريسان، محصولات خانواده پژو 405 و خانواده پژو206، خانواده سمند و خودروهاي رانا و دنا عرضه خواهد شد.

فروش اقساطي محصولات

گروه صنعتي ايران خودرو به تعداد محدود همزمان با اعياد رجب و شعبان فروش اقساطي بخش عمده اي از سبد محصولات خود را نيز در دستور كار قرار داده است. دو مدل پژو405، سه محصول خانواده پژو206، سه مدل سمند و خودروهاي رانا و دنا از جمله محصولاتي هستند كه ايران خودرو آنها را به شكل اعتباري عرضه مي كند. امكان بازپرداخت متنوع و منعطف متناسب با درخواست مشتری در این طرح وجود دارد.

هموطنان جهت بهره مندي از اين طرح هاي فروش مي توانند به سايت اينترنتي فروش ايران خودرو به نشاني www.ikco.iranecar.com  يا يكي از نمايندگي هاي رسمي اين گروه صنعتي در سراسر كشور مراجعه كنند.


بدون دیدگاه