اخباراخبار خارجی

مدیرعامل جنسیس: ما نیازی به اتومبیل های بسیار قدرتمند نداریم

برند لوکس شرکت هیوندای یعنی جنسیس در حال تبدیل شدن به یک برند لوکس مطرح جهانی بوده و انتظار می رود بزودی شاهد گسترش و افزوده شدن مدل های جدیدی به آن باشیم.

Manfred Fitzgerald مدیر برند جنسیس هیوندا به تازگی در مصاحبه ای بیان داشت که کمپانی به دنبال یک مدل بسیار قدرتمند نیست و می خواهد تنها به تولید مدل هایی بپردازد که مشتریان تقاضا دارند.

وی در جریان نمایشگاه اتومبیل نیویورک با وب سایت Motoring گفتگویی داشته و به این موضوع اشاره کرد. Fitzgerald اظهار داشت:

“سیستم های نیروی محرکه جایگزین در هسته این برند وجود دارد.”

او افزود:

” اگر شما به اهداف خود مشاهده کنید، عملکرد شما نقش غالبی خواهد داشت. چه کسی به رسیدن 100 کیلومتربرساعت طی کمتر از 3 ثانیه اهمیت می دهد. مشتریان ما به دنبال شایستگی هستند و توجهی بسیاری به سرعت ندارند.”

این طور که پیداست جنسیس قصد ندارد اتومبیلی پرسرعت توسعه داده و به رقیبی برای برندهای لامبورگینی و امثال آن تبدیل شود. باتوجه به رویکرد هیوندا در ایجاد برند لوکسی چون جنسیس، گفته ای Manfred Fitzgerald بسیار درست تلقی شده و باید این برند راه خود را باتوجه به اهداف پیشین ادامه دهد. زیرا در حال حاضر بیشتر افراد جنسیس را به عنوان یک برند لوکس می شناسند و اگر رویکرد کمپانی تغییر پیدا کند به سختی می تواند به شناخته شدن قبلی دست پیدا کند.

او بیان کرد:

” مشتریان ما بیشتر به زیبایی ظاهری و داخلی، ویژگی های به روز و برخی عوامل از این دست توجه دارند.”

این بازاریابی هیوندا دور از انتظار نبوده و در این میان برای افرادی که می خواهند یک اتومبیل پرسرعت و لوکس داشتند باشند، سری GT را تدارک دیده که می تواند مطابق با انتظارات مشتریان دوستدار سرعت ظاهر شود.

4 دیدگاه

  1. طبق امار معتبر جهانی با کیفیت ترین ماشینهای دنیا ماشینهای کره ای هستن چه از نظر دوام چه از نظر شتاب چه از نظر کیفیت چه از نظر هندلینگ چه از نظر قدرت موتور چه از نظر طراحی چه از نظر استهلاک خلاصه از هر نظری که فکرشو بکنی بهترینن و تمامی ماشینهای آلمانی و انگلیسی و امریکایی رو به زیر کشیدن ریو پر شتابترین ماشین ایران با شتاب 5 ثانیه مثالی کوچک از صنعت بزرگ کره جومونگی که جهان به خودش دیده
    منبع کار اند درایو

    1. مديريت محترم سايت :
      چند وقتي است كه بخش نظرات سايت كاملا بي محتوا شده و عرصه مسخره بازي و خوشمزه گي و حرف هاي بيهوده شده كه كاملا از جذابيت و مفيد بودن آن كاسته شده است.
      سابق بر اين ما با برخي دوستان اختلاف سليقه داشتيم و بحث و گاهي كل كل هم ميكرديم اما بدينگونه اوسط افرادي به بيراهه و مسخره كشيده نشده بود،فكر ميكنم دوستاني كه نظراتشان مخالف من بوده هميشه هم بر همين اعتقاد باشند كه در گذشته وضعيت كامنت گزاري و بحث ها بسيار بهتر و مفيدتر از اكنون بود
      لذا خواهشمنديم اقدامي سريع در جهت ساماندهي اين وضعيت بنماييد تا ما همچنان از اين سايت لذت ببريم
      سپاس
      امين

  2. اتفاقا ریو که دیگه معلومه همون پرایده ارتقا بافته است شونا دولوزی و گروهبان و بچه شیر و با کیا مقایسه میکنی؟؟??
    الان 206 بهش میگن خوش رکاب ال 90 سلطان شتاب ساندرو آفرود باز و 405 زیبای متحرک اینها اصالت پشتشونه اصیل هستن اما کره ای ها آشغالن شتاب ریو اصلا حالب نیست مت با ال 90 پوز اپتیما هزار بار زدم شتاب سلطان جاده ها وحشتناکه پسر داییم کپچر داره صبحا همسایه ها از غرش موتورش به وحو میان و زود بیدار میشن ب ای ایمنی بیشتر هم سانروف و این قرتی بازی ها رو تداره خوش رکاب و خوش مشرب مفت مفت 120 تومان موتور 1600 که با 206 اسطوره رالی جهان موتورش یکی تا دنیا دنیا است ال 90 و 206 سالارن و کیا چیزی برای گفتن نداره وقایع وارونه جلوه ندید لدفا!

  3. جنسیس اصلا نیاز به تعریف تمجید و بزرگنمایی نداره جنسیس در آمریکا امسال پنجمین خودروی لوکس شناخته شد در مدل G80 در این خودرو چرم ناپا چوب های تاواروس اسپیکرهای آئودیسون اند هراز سیستم کمک ترمز هوشمند دوربین 360 مجهز به 4 رادار و دیسک های سرامیکی خنک شونده بدون نیاز به تعویض وجود داره این خودرو دارای 2 سیستم صوتیه که برای استیج عقب و جلو متفاوته ساعت این خودرو از برند رولکس است و خریدارن این خودرو کیفیت و کمیت باهم تجربه میکنند البته با اوکس هایی مثل بی ام دبلیو سری 7 و بنز s کلاس و آئودی هنوز فاصله داره بلحاظ کیفیت رانندگی چون هیچ برندی نتونسته کیفیت رانندگی و هیجان آلمان ها را تکرار کنه
    به اضافه اینکه هیوندا در مدل i30 جدید موتورهای پرقدرت در نسخه GTاضافه کرده که مخصوص رالی است و اخیرا در مسابقات دوم شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا