اخباراخبار خارجی

انتشار تصاویر جاسوسی از نسخه SVR لندروور ولار

شرکت لندروور اخیرا محصول جدید خود را تحت عنوان ولار معرفی کرد. این مدل شاسی بلندی در میان ایووک و رنج روور محسوب شده که باید آن را میان سایز به شمار آورد.

به تازگی تصاویر جاسوسی از نسخه SVR یا با عملکرد بالای خودرو ولار منتشر شده که این خورد را با پوشش کامل نشان می دهد. در تصاویر می توان شاهد سیستم اگزوز دوگانه، دیفیوزر عقب یکپارچه، لنت ترمز اسپرت و برخی دیگر بود.

همانطور که گفته شد ولار یک نسخه با عملکرد بالا محسوب شده و انتظار می رود لندروور یک پیشرانه هشت سیلندر 5.0 لیتری با خروجی 500 اسب بخاری را برای آن در نظر گیرد.

انتظار می رود لندروور ولار SVR 2019 در سال آینده معرفی شود و بعید است سال جاری شاهد رونمایی آن باشیم. شرکت جگوار لندروور که یک شرکت واحد به شمار می روند مدل های با عملکرد بالایی از محصولات خود را عرضه می دارند که باید به سری SVR اشاره داشت.

اطلاعات بیشتری از این مدل در دست نیست و باید منتظر ماند تا کمپانی بریتانیایی بزودی محصول قدرتمند خود را معرفی کند. شایان ذکر بوده که ولار در اواخر سال جاری با قیمت بالایی به فروش خواهد رسید.

سری محصولات لندروور و جگوار به عنوان مدل های لوکسی به شمار می روند که کمپانی مذکور آنها را با قیمت بالایی به فروش می‌رساند. مدل استاندارد ولار دارای پیشرانه شش سیلندر 3.0 لیتری 380 اسب بخاری بوده که توان آن در مقایسه با نسخه SVR کندتر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا