از ابرخودروی جدید مرسدس AMG بیش تر بدانیم

سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶

از ابرخودروی جدید مرسدس AMG بیش تر بدانیم

اطلاعات جدیدی از ابرخودروی هیبریدی Project One جدید مرسدس AMG منتشر شده که قرار است در نمایشگاه خودروی فرانکفورت 2017 رونمایی شود.

اوایل سال جاری AMG در نمایشگاه خودروی دیترویت برخی اطلاعات پایه در مورد Project One الهام گرفته از فرمول 1 را اعلام کرد. به گفته این خودروساز، Project One قدرت 1000 اسب بخار داشته و تنها 275 دستگاه از آن تولید خواهد شد. این خودروساز هم چنین از فرصت موجود در دیترویت استفاده کرد تا اعلام کند که نیرومحرکه این خودرو شامل موتور 1.6 لیتری توربوشارژ V6 گرفته شده از خودروهای برنده فرمول 11 مرسدس، چند موتور برقی و یک بسته باطری یون لیتیوم است.

جدیدترین اطلاعات از Project One به تازگی منتشر شده که نتیجه مصاحبه با یکی از 275 نفری است که در مراسم معارفه این خودرو حضور داشته اند. به گفته این خریدار، Project One بیشینه قدرت 1020 اسب بخار خواهد داشت. حدود 748 اسب بخار از توان این خودرو از موتور 1.66 لیتری آن تامین می شود و 408 اسب بخار توان آن از سیستم نیرومحرکه برقی تامین خواهد شد. به طور کلی چهار موتور برقی برای این خودرو تعبیه شده که دو موتور برای چرخ های جلو، یکی برای چرخ های عقب و یکی برای کمپرسور توربو است.

این خودرو وزن 1315 کیلوگرم داشته و در نتیجه به طور قابل توجهی سبک تر از دیگر ابرخودروهای هیبریدی موجود در بازار خواهد بود.

قیمت مرسدس AMG Porject One از 2.17 میلیون یورو شروع می شود.


بدون دیدگاه