انتشار تصویر تیزری از CX-8 مزدا

سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶

انتشار تصویر تیزری از CX-8 مزدا

شرکت مزدا متاسفانه شاسی بلند اخیر CX-9 را روانه بازار ژاپن نکرده و حال به نظر می رسد برای این بازار می خواهد شاسی بلندی جدیدی با سه ردیف صندلی در نظر گیرد.

این مدل CX-8 نام داشته و شاسی بلندی شش نفره و سه ردیف صندلی محسوب می شود. برخلاف CX-9 که هفت نفره است این مدل باتوجه به نام آن یک شش نفره به شمار می رود.

در زمینه ابعاد نسبت به CX-9 تاحدودی کوچکتر بوده و به نوعی SUV میان سایز به شمار خواهد رفت. در تصویر تیزری به تازگی انتشاریافته توسط مزدا ما تنها می توانیم سه ردیف صندلی را مشاهده کنیم و به نوعی نسبتا لوکس به نظر می رسد.

Masamichi Kogai مدیر مزدا بیان کرد:

“مزدا می خواهد مدلی بزرگ برای مشتریان خود در نظر گیرد که شامل سه ردیف صندلی می شود و یک مدل رده بالا است.”

وی افزود که مزدا به بازخورد مشتریان توجه کرده و سعی می کند محصولی ایمن، سازگار با محیط زیست و منحصربفرد را در بازار عرضه دارد.

CX-8 به پیشرانه 2.2 لیتری توربودیزل Skyactiv-D مجهز بوده که در کنار گیربکس شش سرعته اتوماتیک می تواند عملکرد مناسبی از خود نشان دهد. چنین موتوری در CX-5 نیز قرار داشته که قرار است اواخر سال جاری راهی بازار ایالات متحده شود.

به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مزدا بزودی این محصول میان سایز را معرفی و روانه بازار کند. مشخص نیست رونمایی چه زمانی صورت می گیرد.


بدون دیدگاه