لامبورگینی و بازگشایی نمایندگی بزرگ و جدید در دوبی

سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶

لامبورگینی و بازگشایی نمایندگی بزرگ و جدید در دوبی

شرکت ایتالیایی لامبورگینی بسیار خوشحال است که دوازدهمین نمایندگی خود را در خاورمیانه و شرق آفریقا بازگشایی کرده است. به تازگی این کمپانی نمایندگی جدیدی را در دوبی بازگشایی کرد.

این نمایشگاه در خیابان Sheik Zayed خروجی 41 ساخته شده و یک نمایشگاه بزرگ محسوب می شود. این نمایشگاه مساحتی 1800 مترمربعی داشته که شامل بخش فروش و سرویس دهی تمامی محصولات لامبورگینی می شود.

شرکت ایتالیایی این نمایندگی را بسیار بزرگ محسوب کرده که در میان 11 نمایندگی دیگر قابل توجه‌تر است. شرکت لامبورگینی قصد داشته در سال 2018 اولین شاسی بلند خود را با نام اوروس و قیمتی 200 هزار دلاری روانه بازار کند. بنابراین انتظار داریم که اوروس در این نمایندگی نیز به فروش برسد.

Stefano Domenicali مدیرعامل لامبورگینی اوروس را یک شاسی بلند قدرتمند در میان دیگر SUVها می داند. در حال حاضر لامبورگینی قصد داشته مدل های خود را گسترش داده و برفروش خود بیافزاید.

سال 2017 نیز به گفته کمپانی یک دوره با اهمیت محسوب شده و انتظار می رود افزایش فروشی را به دنبال داشته باشد. اوروس نخستین محصول لامبورگینی با انتقال قدرت هیبریدی محسوب شده و تاکنون هیچ یک از سوپراسپرت های لامبورگینی به پیشرانه پلاگین هیبریدی مجهز نشده اند.

انتظار می رود اوروس را در جریان نمایشگاه فرانکفورت سال 2018 ببینیم. به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر بود و نمی توان به شایعات اشاره کرد.


بدون دیدگاه