اخباراخبار خارجی

انتشار تصویر رندر شده از Vanquish Zagato Speedster کروک استون مارتین

قطعا هنگامی که استون مارتین نسخه جدید Vanquish Volante را معرفی کرد موجب حیرت همگان شد زیرا این مدل حقیقتا چشمگیر بوده و از طراحی جذابی بهره می برد. در سال گذشته نیز با معرفی Zagato توانست توجه طرفداران و برخی دیگر را به سمت خود جلب کند و محصولی قابل توجه را معرفی نماید.

نسخه فیبرکربنی Zagato که مدلی محدود بود تنها 99 دستگاه آن به تولید رسیده و دردسترس مشتریان قرار گرفت. همچنین نسخه Vanquish Zagato Speedster نیز که قیمتی 1.3 میلیون پوندی داشته تنها 28 دستگاه آن تصمیم گرفته شد به تولید برسد.

حال به تازگی Jan Peisert یکی از هنرمندهای با استعداد تصمیم گرفت تصاویر رندر شده ای از Vanquish Zagato Speedster رودستر منتشر کرده که همانند نسخه اصلی Vanquish Zagato Speedster معرفی شده جذاب به نظر می رسد. این مدل همانند نسخه معرفی شده به پیشرانه 6.0 لیتری 12 سیلندر 595 اسب بخاری مجهز بوده که می تواند توان بالایی از خود به نمایش درآورد.

0 تا 100 این مدل کمتر از 3.5 ثانیه بوده و می تواند به سقف سرعت 323 کیلومتربرساعت خواهد رسید. اطلاعات بیشتری در کار نیست و Vanquish Zagato Speedster کروک نیز هیچ تفاوتی با Vanquish Zagato Speedster معرفی شده نداشته با این تفاوت که از سقف کروک و تاشویی بهره می برد.

سال گذشته نیز استون مارتین با معرفی Vanquish Zagato Speedster توانست موردتوجه قرار گیرد و اگر نسخه کروکی معرفی شود باید انتظار قیمت بالاتری داشت. بنابراین تنها باید منتظر ماند تا شرکت بریتانیایی تصمیم خود را درباره مدل موردبحث گرفته و آن را معرفی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا