اخباراخبار خارجی

فیات Argo به مراحل نهایی تست رسید

فیات Argo قبل از عرضه در برزیل در ماه جاری وارد فاز نهایی تست شده است.

فیات سرانجام کمی از پوشش استتاری این خودرو را حذف کرده و ایده ای بهتر از ظاهر این هاچبککامپکت را ارائه کرده است. تصاویر فاش شده از این خودرو در برزیل منتشر شده اند.

فیات Argo جایگزینی برای فیاتپونتو است و جایگزین فیات پالیو نیز خواهد شد. این خودرو همچون فیاتتیپو بر اساس پلتفرمSmall Wide ساخته شده است. فیات از این پلتفرم برای سدان کوچک جدیدی نیز استفاده خواهد کرد که جایگزین لینیا و سیینا می شود.

خریداران فیات Argo می توانند بین سه نسخه Attractive، Essence و Sporting و سه گزینه موتور انتخاب داشته باشند. مدل پایه این خودرو به موتور 1.0 لیتری FireFly سه سیلندر با قدرت 72 اسب بخار و گشتاور 101 نیوتون متر با بنزین و 77 اسب بخار و 106 نیوتون متر با اتانول مجهز می شود. این موتور با گیربکس دستی پنج سرعته همراه می شود.

موتور بعدی این خودرو 1.3 لیتری FireFly چهار سیلندر با قدرت های 101 و 109 اسب بخار و گشتاورهای 134 و 139 نیتون متر به ترتیب با بنزین و اتانول است. این موتور نیز به گیربکس دستی پنج سرعته متصل می شود در حالی که نسخه دستی اتوماتیک شده پنج سرعته Dualogic نیز برای آن موجود است.

و در آخر، مدل ممتاز این خودرو از موتور 1.8 لیتری E.TorqEvo تیون شده با قدرت های 135 و 139 اسب بخار و گشتاورهای 184 و 189 نیوتون متر با بنزین و اتانول و گیربکس دستی پنج سرعته یا اتوماتیک شش سرعته بهره می برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا