جریمه دو برگی چیست

سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ | 1 نظر

جریمه دو برگی چیست

سرهنگ کرمی اسد رئیس مرکز اجراییات پلیس راهور ناجا اظهار داشت: جریمه دو برگی نوعی از ابلاغ محسوب می شود که پلیس تخلف ارتکابی راننده را مشاهده کرده است.

وی تصریح کرد: هنگامی که پلیس تخلفی را از سوی راننده مشاهده می کند نسبت به توقف و ایست خودرو دستور می دهد.

رئیس مرکز اجراییات پلیس راهور ناجا ادامه داد: با توجه به ایست دادن پلیس و عدم توقف خودرو از سوی راننده چه به صورت عمد و غیر عمد ماموران پلیس راهور از دو برگه استفاده می کنند و جریمه و تخلف در سوابق راننده متخلف درج خواهد شد.

کرمی اسد گفت: در این حالت پلیس نسبت به صدور برگه جریمه با درج مشخصات خودرو شامل پلاک، رنگ، زمان و مکان تخلف و میزان جریمه اقدام می‌کند.

رئیس مرکز اجراییات پلیس راهور ناجا در پایان، بیان کرد: در جریمه های دو برگی راننده به این علت که به فرمان ایست پلیس توجه نکرده به میزان 400 هزار ریال جریمه می شود که این جریمه از جریمه تخلف مرتکب شده جدا است.


1 دیدگاه

  1. احمد عظیمی | شهریور 10, 1396 | لینک نظر

    سلام .در مشهد مقدس بدونه اینکه پلیسی را ببیینیم وبه ما کسی دستور توقف داده باشد برای کمربند جریمه دوبرگی زده اند .که وقتی با اینترنت جریمه را چک کردیم متوجه شدیم .ماکه کمربند همیشه میبندیم برای کسب درآمد اینکار را کرده اند به همون امام رضا برای پلیس زشت است نکنید اینکارها را آقا جان