اخباراخبار خارجی

مرسدس بنز و عرضه 8 مدل روی پلتفرم FWD

شرکت آلمانی مرسدس بنز موفق شد فروش قابل توجهی را بوسیله مدل های دو چرخ جلو محرکی چون CLA کسب کند. از این رو به نظر می رسد آلمانی ها قصد دارند بزودی توسعه پلتفرم نسل بعدی خود را آغاز کنند تا موفقیت برای آنها تداوم داشته و در این میان انتظار می رود شاهد عرضه برخی مدل ها در بازار ایالات متحده باشیم.

به گفته Ola Källenius از مدیران مرسدس بنز در مصاحبه ای با وب سایت Car and Driver ، نسل بعدی پلتفرم دو چرخ محرک این کمپانی در 8 مدل آینده به کار گرفته خواهد شد. این پلتفرم با نام MFA2 از نوع ماژولار بوده و نسبت به مدل فعلی بهبودیهایی خواهد داشت.

در حال حاضر روی پلتفرم دو چرخ محرک فعلی خودروهایی چون GLA، CLA و B کلاس قرار گرفتند که عملکرد مطلوبی می توانند از خود نشان دهند. Källenius اشاره ای به نام 8 مدل آتی نداشته و حتی پیش بینی درباره این مدل ها امری دشوار است. گزارش می افزاید که اشتوتگارتی ها می خواهند در میان این 8 مدل خودروهای استاندارد و طولانی محور را عرضه دارند.

گذشته از مدل های فوق، مرسدس می خواهد کراس اوور کامپکتی را برمبنای GLB با چنین پلتفرمی روانه بازار کند. گفته شده این مدل ممکن است در طراحی به کانسپت Ener-G-Force شباهت هایی داشته باشد اما یک مینی G کلاس به شمار می رود. این کراس اوور به شکل استاندارد دو چرخ محرک است اما نسخه چهار چرخ محرک اختیاری نیز در کار خواهد بود. شایان ذکر بوده مرسدس می خواهد بسته Offroad را برای GLB تدارک بینید تا عملکرد بزرگی به آن ببخشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا