ولوو وارد رقابتی سخت می شود

پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶

ولوو وارد رقابتی سخت می شود

در حالی که ولوو محصولاتی متعددی را در بخش کراس اوورها معرفی کرده و همین اخیرا نسل دوم XC90 و XC60 را معرفی کرده است اما مطمئن هستیم که برنامه هایی نیز برای بخش های دیگر بازار دارد و در صورت عرضه XC40 شاهد رشد چشمگیر فروش آن خواهیم بود.

مسئله فوق به معنای مشکل دار بودن XC90 و XC60 نیست چرا که برای نمونه فقط خودروی XC90 آن پرفروش ترین شاسی بلند لوکس اروپا بوده است. اما در حال حاضر میل بازار به شاسی بلندهای کوچک بیشتر است. در  واقع شاسی بلند کوچک  ولوو خود را برای رقابت با ب ام و X1 و مرسدس بنز GLA آماده می کند. ولوو تصمیم دارد یک محصول جدید را امسال وارد بازار خودروهای شاسی بلند کند ولی فعلا فقط تصاویر دیجیتال رایانه ای آن منتشر شده است.

خودروی مفهومی ولوو 40.1 ازسال گذشته وارد مراحل طراحی شده و دارای چراغ های جلوی جدیدی است. این خودرو دارای ستون سوم کوچک تری است ولی با این حال تلاش  شده که دید راننده به ویژه در قسمت عقبی حفظ شود. خودروی 40.1 دیگر دارای آیینه های کناری نیست و به جای ان دوربین نصب شده است.

از سویی دیگر تولید XC40 حاکی از همکاری مشترک جیلی و ولوو بر روی پلتفرم CMA که قرار است بعدها برای S40 و V40 استفاده شود می باشد.


بدون دیدگاه