اشتباه یک کارمند باعث درز تصویر پژو 308 جدید شد

شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶

اشتباه یک کارمند باعث درز تصویر پژو 308 جدید شد

شرکت فرانسوی پژو اوایل ماه جاری هاچ بک و واگن کوچک به روزرسانی شده 308 را معرفی کرد اما در مورد نسخه GTI آن صحبتی به میان نیاورد.

این طور که به نظر می رسد با بی احتیاطی یکی از کارکنان واحد اسپانیایی این شرکت، به جای تصویر نسخه فیس لیفت هاچ بک به اشتباه تصویر نسخه GTI بر روی حساب توییتر قرار گرفته است. اگر چه این اشتباه سریعا رفع شده ولی همین مدت کوتاه هم برای دنبال کنندگان کافی بوده است. البته تغییرات صورت گرفته بر روی بدنهGTI مثل نسخه های دیگر بسیار ساده است.

لذا برای مشاهده آن ها بایستی دقت زیادی به خرج دهید. قسمت جلویی این محصول دارای طراحی جدیدی است و جلو پنجره و ورودی های هوای تازه آن را می توان مشاهده کرد. اگرچه این قسمت ها دارای رنگ کرومی هستند اما ترکیب رنگ اصلی بدنه آبی و مشکی است. این نوع رنگبندی اخیرا به همراه پژو 3008 معرفی شده است.

در قسمت عقبی این فیس لیفت نیز میتوان چراغ های LED جدید و البته سپر تا حدودی بازطراحی شده را نیز مشاهده کرد. گفته می شود که پژو 308GTI دارای یک موتور 1.66 لیتری بنزینی توربوشارژ به توان 270 اسب بخار و بیشینه گشتاور 330 نیوتون متر است که البته می توان آن ها را به 290hp و 350Nmافزایش داد.


بدون دیدگاه