خودروی الکتریکی بعدی نیسان یک شاسی بلند خواهد بود

چهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۶

خودروی الکتریکی بعدی نیسان یک شاسی بلند خواهد بود

نیسان قصد دارد نسخه باز طراحی شده لیف را امسال رونمایی کند، ولی این هاچ بک کوچک تنها یکی از چندین خودروی الکتریکی در دست طراحی و توسعه کمپانی می‌باشد.

خودروی الکتریکی بعدی نیسان احتمالاً قرار است یک شاسی بلند باشد، دانیلهاسکیلاچی، مدیر بخش خودروهای الکتریکی کمپانی نیسان که در عین حال مدیر فروش و بازاریابی شرکت نیز است، این خبر را در مصاحبه‌ای با وب سایت اتو نیوز تأیید کرده است.

وی در بخشی از مصاحبه خود می‌گوید: “ما تمام تمرکز خود را روی یک کراس آور الکتریکی گذاشته‌ایم، زیرا این در DNA ما وجود دارد. این کراس آور از تجهیزات استراتژی جدید NissanIntelligentMobilityبهره خواهد برد.”

استراتژی NissanIntelligentMobilityبر پایه اصول اساسی ارتباطات، الکتریکی سازی و قابلیت خودران ساخته شده است.

نیسان هم اکنون در حال کار بر روی یک مدل کانسپت می‌باشد که به احتمال زیاد پیش نمایشی از خودروی الکتریکی بعدی آن‌ها خواهد بود. این کانسپت که نام آن Vmotion 3.0 می‌باشد، امسال رونمایی خواهد شد و از سه اصل مذکور استراتژی NissanIntelligentMobilityبهره خواهد برد.

نیسان چند سالی است که به فکر تولید یک خودروی اسپرت الکتریکی می‌باشد و طی سال‌های اخیر چند مدل کانسپت در این راستا طراحی کرده است. نیسان حتی یکی از این کانسپت ها را برای ورود به خط تولید تأیید کرد، هر چند به نظر می‌رسد تقاضای شدید بازار برای شاسی بلندها مدیران کمپانی را مجبور کرده تا به فکر تولید یک شاسی بلند الکتریکی برای محصول بعدی خود بیفتند.

خودرویی که در تصویر مشاهده می‌کنید کانسپت نیسان IDS می‌باشد که در نمایشگاه خودروی 2015 توکیو رونمایی شده بود. طراحی این کانسپت پیش نمایشی از نسل آینده نیسان لیف می‌باشد.


بدون دیدگاه