اعلام جزئیات نیسان لیف 2018

پنجشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۶

اعلام جزئیات نیسان لیف 2018

نیسان لیف 2018 پتانسیل تبدیل شدن به یکی از مهم ترین نسل های جدید خودروهای الکتریکی در بازار را دارد و به نظر  می رسد که در این بین تنها مدل 3 امکان رقابت با آن را داشته باشد.

این شرکت ژاپنی اخیرا از آماده سازی خط تولیدیش برای معرفی نسل جدید خودروی کوچک لیف تمام الکتریکی خبر داده. این خودرو دارای ساختاری کاملا بازنگری شده است و می توان تا حدودی این را از اولین تیزرهای منتشرشده آن فهمید. گفته می شود که این حضور دارای ساختار مشترکی با رنو زوئی است ولی با این حال ظاهری جذاب تر و اسپرت تر با الهام از میکرا دارد.

تصویر فوق نشان می دهد که لیف 2018 به چراغ های جلوی جدیدی مجهز شده که در مقایسه با نسل قبلی دارای زاویه بیشتری است. با توجه به الهام این محصول از میکرا میتوان تا حد زیادی متوجه زبان طراحی آن شد به علاوه آن که بایستی به بی آلایندگی بودن آن اشاره کرد. جدا از تسلا مدل 3 می توان شورولت بولت را نیز رقیب دیگر این محصول دانست. به همین دلیل نیسان تلاش کرده تا لیف را با طیف گسترده تری از بسته های باتری و قیمت گذاری متنوعی عرضه نماید. در حال حاضر اطلاعات بسیار اندکی در مورد این محصول در دست می باشد.


بدون دیدگاه