استقبال از دو مدل جدید تاتا

دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۶

استقبال از دو مدل جدید تاتا

تاتا موتورز در ماه مارس آپشن گیربکس AMT را برای مدل های تاتا تیاگو معرفی و تاتا تایگور را در بازار هند عرضه کرد.

گفته می شود هر دو مدل تایگو و تیاگو AMT با استقبال خریداران مواجه شده اند.

تاتا موتورز تلاش کرده تا با طراحی منحصر به فرد تایگور استانداردهای جدیدی در بازار سدان های کم تر از چهار متر ایجاد کند و موفق نیز شده است. تایگور XZ و XZ(O) اکنون دارای زمان انتظار چهار تا پنج هفته هستند در حالی که تایگور XE حدود 200 روز بعد به مشتریان تحویل می شود.

این سدان Styleback با موتور 1.2 لیتری Revotron سه سیلندر بنزینی 85 اسب بخاری و 1.05 لیتریRevotorq سه سیلندر دیزلی 70 اسب بخاری و در نسخه های XE، XT، XZ و XZ(O) عرضه می شود.

چراغ های جلوی دودی پروژکتوری، رینگ های آلیاژی دو رنگ 15 اینچی، چراغ های عقب LED، دوربین پارک معکوس، کنترل دمای خودکار، ناوبری مبتنی بر تلفن هوشمند و سیستم صوتی با چهار بلندگو و چهار تویتر برخی ویژگی های اصلی در تایگور هستند.

تاتا تیاگو AMT نیز بازار خوبی دارد. این مدل که تنها در نسخه ممتاز XZA ارائه می شود از زمان پیش فروش در نمایندگی حدود یک ماه زمان تحویل دارد. آپشن AMT به موتور 1.2 لیتری Revotron سه سیلندر بنزینی 85 اسب بخاری این خودرو اختصاص دارد. رینگ های آلیاژی 144 اینچی، تودوزی دو رنگ، دریچه های هوای هم رنگ بدنه، ناوبری مبتنی بر تلفن هوشمند و سیستم صوتی با چهار بلندگو و چهار تویتر از تجهیزات این خودرو هستند.


بدون دیدگاه