اخباراخبار داخلی

به زودی ورود تویوتا CH-R و لکسوس RX به بازار/ایرتویا دارای جایزه تعالی رضایتمندی مشتریان تویوتا در سطح جهانی

در کنفرانس مطبوعاتی شرکت ایرتویا فرزاد صالحی مدیر بازاریابی شرکت ایرتویا گفت: خودرو پریوس هیبریدی دارای  دو سال یا  40 هزار کیلومتر سرویس های کاملا رایگان هستند.

 

فرزاد صالحی، مدیربازاریابی شرکت ایرتویا

مدیر بازاریابی ایرتویا نمایندگی رسمی تویوتا در ایران، در مورد عرضه‌ی محصولات جدید به‌ویژه C-HR گفت : خودرو CH-R در اواسط تابستان در 4 مدل و قیمت زیر 200 میلیون تومان به بازار عرضه خواهند شد. این خودرو با دو پیشرانه 1800 هیبریدی و 1200 توربو شارژبه صورت تک دیفرانسیل/دو دیفرانسیل وارد کشور خواهد شد.

تست شتاب 100 کیلومتر تویوتا CHR با موتور 1.2 توربو

تست هندلینگ گوزن تویوتا C-HR

 

تویوتا C-HR

همچنین صالحی خبر از ورود  لکسوس RX به بازار کشور داد و گفت قیمت RX در حدود 100 میلیون تومان بالاتر از NX  می باشد.

لکسوس RX جدید

در ادامه  هادی سرهنگی مدیر خدمات پس از فروش ایرتویا گفت: در ارزیابی‌های انجام شده در کشور، ایرتویا در طول سال ١٣٩٥ رتبه یک رضایتمندی مشتری را برای سومین دوره پیاپی از سازمان isqi دریافت کرده است.

 

هادی سرهنگی، معاون مدیرعامل در خدمات پس از فروش

 

هادی سرهنگی، مدیرخدمات پس از فروش ایرتویا تاکید نمود: در سال ٢٠١٦ میلادی این شرکت جایزه تعالی رضایتمندی مشتریان تویوتا در سطح جهانی را برای هفتمین سال پیاپی از آن خود کرد.

سرهنگی در پاسخ به سوالی در مورد واردات خودرو به صورت شخصی گفت: از حجم واردات شخصی خودرو کاهش یافته و این مورد عاملی شده تا خطرات و مشکلات احتمالی از دستکاری افراد متفرقه کاهش یابد.

مدیر خدمات پس از فروش ایرتویا در مورد سوالی در رابطه با قیمت قطعات افزود: در سال گذشته قیمت لوازم یدکی تویوتا نسبت به سال ماقبل ١٣ تا ١٥ درصد کاهش قیمت داشته است.

در این  مورد او قطعات را به سه دسته تقسیم نمود و افزود می‌توان به قطعات پرمصرف، میزان مصرف متوسط و کم مصرف اشاره کرد که میزان تامین و انبارداری قطعات پرمصرف ٩٥ تا ٩٨ درصد و قطعات میان مصرف ٨٠ درصد است که قطعات کم مصرف به سرعت در بازار تامین می‌شود  و بیش از ٨٨ درصد قطعات در انبار موجود است.

 

در ارتباط با خودروهای هیبریدی افزود: از  دو سال قبل از ورود اولین خودرو هیبریدی تویوتا، آموزش های مرتبط با این خودرو آغاز شد و در حال حاضر رایزنی هایی با موسسات آموزشی دولتی همچون دانشگاه های کشور برای ارتقا ظرفیت علمی دانشجویان و علاقمندان به صنعت خودرو انجام شده است.

او تاکید کرد تنها چهار دوره آموزشی برای آشنایی آتش نشان ها با ودروهای هیبریدی برگزار شده است، 30 نمایندگی فعال ممتاز ایرتویا در ایران فعال است که این میزان تا پایان سال به 46 واحد افزایش خواهد یافت.

سرهنگی در مورد خدمات آنلاین گفت: مشتریان ایرتویا می توانند به صورت اینترنتی درخواست قطعه، ثبت زمان حضور در نمایندگی، بررسی سوابق گذشته خودرو و دیگر موارد را انجام دهند.

 

معاون خدمات پس از فروش ایرتویا در مورد عمر مفید باتری  گفت: عمر باتری خودروهای هیبرید بیش از 10 سال است و خودروهای هیبریدی تویوتا و لکسوس تمام آزمون های قابل قبول را به خوبی پشت سر گذاشته اند و راه به خیابان های ایران پیدا کرده اند.

او در پاسخ به این سوال که هولوگرام نانو برای قطعات یدکی چه زمانی اجرایی می شود، خاطرنشان کرد: در حال حاضر شرایط اولیه هولوگرام نانو انجام شده و تا دو ماه آینده راه اندازی خواهد شد که این موضوع برای قطعات یدکی شرکت ایرتویا انجام شده و دارای شش ماه خدمات تعویض رایگان خواهند بود.

سرهنگی در رابطه با خدمات پس از فروش خودروهای تویوتا و لکسوسی که به صورت شخصی به کشور وارد می شوند، گفت: تمام خودروهای تویوتا دارای خدمات پس از فروش دو سال و 40 هزار کیلومتر هستند که اگر به صورت شرکتی به کشور وارد شده باشند این میزان 5 سال و 150 هزار کیلومتر یا 5 سال و 200 هزار کیلومتر است که در حال حاضر شرکت خدمات پس از فروش خود را با دریافت هزینه به خودروهای واردات شخصی عرضه نمی کند.

1 دیدگاه

  1. لکسوس داره خیلی از خط و خطوط در محصولاتش استفاده میکنه. واقعا مونده برسه به بنز. بنز یگانه بی بدلیل خودرسازی جهانه. بنز s را با مثلا LS مقایسه کن!!! فقط بنز.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا