حراج یک مرسدس قدیمی

سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۶

حراج یک مرسدس قدیمی

تقریبا هر از چند گاهی که حرف خودروهای کلاسیک می شود همه به فکر خودروهای پورشه می افتند اما مسلما گزینه های زیباتری نیز وجود دارند.

مرسدس بنز 300 SL کوپه بدون شک یکی از بهترین های دهه پنجاه میلادی با طراحی منحصر به فرد و عملکرد فوق العاده است. اما مجموعه داران به خوبی می داننند که سقف متحرک این محصول یکی از مهم ترین و حائز اهمیت ترین ویژگی های آن است. حالا قرار است که این خودروی لوکس بیست و چهارم ژوئن در سانتامونیکای کالیفرنیا حراج شود. بایستی یادآوری کرد که این خودرو در حالی حراج می شود که 60امین سال تولیدش را پشت سر می گذارد.

مرسدس از همه هنرش در ساخت این خودرو استفاده کرده است. شاسی باز طراحی شده مقاوم، درهای متفاوت طراحی جذاب بدنه جز بخش های مهم این خودرو هستند. این خودرو درمقایسه با نسخه سقف ثابتش دارای جلو پنجره کوچک تری است که همین آن را متمایز می کند. این خودرو در سال های ابتدایی عرضه دارای رنگ بدنه قرمز بود ولی سپس رنگ سبز برای  آن انتخاب گردید.

در حال حاضر قیمت دقیق در نظرگرفته شده برای مرسدس 300SL اعلام نشده است و لذا بایستی ببینیم که روز بیست و چهارم چه قیمت هایی برای آن اعلام می گردد.


بدون دیدگاه