اخباراخبار خارجی

کیا ریو 2017 هاچ بک نسل چهارم را در خیابان‌های مالزی ببینید

کیا ریو 2017 اخیراً در حال گشت زنی در خیابان‌های شهر پوتراجایا مالزی شکار عکاسان جاسوسی شده است. این تصویر که از عقب خودرو گرفته شده، دقیقاً همان طراحی نسل چهارم این خودرو است که با چراغ‌های LED ملقب به سه بومرنگ و طراحی زاویه دارتری که دارد کاملاً مشخص می‌باشد.

تقریباً زمان ورود این خودرو به بازار فرا رسیده است، اوایل امسال کیا گفته بود که هاچ بک سگمنت B آن‌ها در سه ماه دوم سال جاری وارد بازار خواهد شد و هم اکنون، در همین تاریخ قرار داریم. البته شاید این خودرو را کیا با کمی تأخیر در سه ماهه سوم سال 2017 وارد بازار کند.

برای بازار مالزی کیا همان پکیج فنی سال پیش را ارائه خواهد کرد که شامل یک موتور 1.4 لیتری تنفس طبیعی بنزینی همراه با یک گیربکس 4 سرعته اتومات می‌باشد.

این همان پکیجی است که در استرالیا نیز ارائه می‌شود، البته در این کشور آپشن گیربکس دستی شش دنده نیز وجود دارد. برای بازار اروپا، کیا دو آپشن موتور 1 لیتری بنزینی توربو و 1.4 لیتری توربو دیزل را در نظر گرفته است.

ریو جدید اخیراً در نمایشگاه خودروی IIMS سال 2017 در کشور اندونزی رونمایی شده بود. خودرویی که در آن نمایشگاه دیدیم، مجهز به یک موتور 1.4 لیتری CVVT با 98 اسب بخار نیرو و 133 نیوتن متر گشتاور بود که به یک گیربکس 4 دنده اتومات و آپشن جعبه دنده شش سرعته دستی مجهز شده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا