رنو Trezor 2017 زیباترین کانسپت؟

چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶

رنو Trezor 2017 زیباترین کانسپت؟

خودروی تمام الکتریکی کانسپت رنو با نام Trezor اخیراً جایزه زیباترین خودروی کانسپت سال را در یکی از همایش های خودرو که در Villa d’Este در کشور ایتالیا برگزار می شود به خود اختصاص داد.

این جایزه یک برگ برنده دیگری به دفتر افتخارات تریزور اضافه کرد چرا که همین خودرو در فستیوال بین المللی خودروها در پاریس و همچنین در مسابقات طراحی خودرو در ژنو، بهترین کانسپت سال نام گذاری شده است.

Stephane Janin رئیس بخش طراحی کانسپت رنو گفت

“این جایزه نشان از داوری خوب بزرگان کلکسیونردار است، همان هایی که به خودرو به عنوان یک هنر نگاه می کنند. آن ها کار خوب طراحان این پروژه خارق العاده را تشخیص و لایق این جایزه دیده اند.”

به منظور اثبات لیاقتش برای جایزه هایی که دریافت کرده است، Trezor راه سختی در پیش دارد و باید عملکردی به خوبی یک خودرو واقعی داشته باشد. رنو هم برای رسیدن به این هدف در زیر کاپوت این کانسپت از موتورهای الکتریکی ای که در خودروهای فرمول E وجود دارند، استفاده کرده است و در مجموع توان تولید 350 اسب بخار و 380 نیوتن متر گشتاور را دارد و می تواند این خودرو 1600 کیلوگرمی را از حال سکون در کمتر از 4 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برساند.

هنوز با وجود خودروهای کانسپت زیبایی که در Villa d’Este امسال حضور خواهند داشت، ما مشتاق هستیم ببینیم که آیا این جایزه می تواند به Techrules Ren که یک خودروی چینی اما قدرتمند و زیبا است یا به BMW 8-Series Concept برسد یا خیر؟

 


بدون دیدگاه