اخباراخبار خارجی

اهداف و برنامه کاری پژو برای آینده

اگر شما هم مشتاقانه منتظر مدل 308 R Hybrid یا جایگزینی برای RCZ هستید باید به شما بگوییم که خبرای بدی برایتان داریم چرا که پژو هر دو پروژه را فعلا کنار گذاشته است.
Jean-Philippe Imparato رئیس شرکت پژو در مصاحبه با سایت Autocar گفت “هدف ما تبدیل شدن به یک برند جهانی است و تا زمانی که به خواسته مان نرسیم خبری از خودروی جدید نخواهد بود. در حال حاضر هدف اصلی ما ساخت بیشتر از 2 میلیون خودرو در سال و فروش بیش از 50% خودروهای خود در خارج از اروپا است و تا زمانی که ما به این اهداف می رسیم، خود به شخصه تمایل به ساخت و فروش مدل هایی را دارم که امتحان خود را پس داده اند و صدها هزار دستگاه از آن قبل ها به فروش رفته است.”
او همچنین ادامه داد “البته ما می توانیم با یک پیک آپ یک تنی به بازار بزرگ و جهانی پیک آپ ها ورود پیدا کنیم. حتی ما می توانیم آن را با شریکمان (کمپانی تویوتا) ارتقا ببخشیم.”
البته به دیگر اهداف این شرکتِ خواستار جهانی شدن، می توان به بازگشت به بازار آفریقا و آمریکای شمالی نیز اشاره کرد.
علاوه بر این هدف ها در قسمت برنامه های تولید خودرو جانشین RCZ طبیعتاً نباید یک خودروی اسپرت معمولی باشد چراکه همانطور که Imparato گفته است آن ها خودرویی می خواهند که بتواند در پیست نوربرینگ رکوردی ثبت کند.
یکی از سران کمپانی پژو نیز اظهار داشت “من واقعا دوست دارم تعهد بدهم که ما هم می توانیم خودروهایی مانند خودروهای کمپانی پورشه داشته باشیم. من باور دارم ما تیمی داریم که می تواند از پس آن بر بیاید. ممکن است خرج زیادی بر روی دستانمان بگذارد ولی باز هم ما می توانیم انجامش دهیم.”
با همه این اوصاف، این بدان معنا نیست که ما تا مدت ها نسخه ای جدید از پژو نخواهیم دید بلکه مدل 508 midsize saloon در حال حاضر در مرحله ارتقا یافتن است و سال آینده وارد بازار خواهد شد.

1 دیدگاه

  1. ما ایرانیها فقط از سه مدل از برند پژو خاطره خوشی داریم .قبل از انقلاب از مدلهای 504و چهارصدو چهار که مرگ نداشتند و 206تا مدل 82 که قطعات با کیفیت داشتند …بقیه مدلها و قرار دادن موتور پیکان روی 405و قرار دادن موتور پژو روی اطاق پیکان آبرو و اعتبار این برند رو تو ایران از بین برد…کاری که برند رنو با هوشیاری در دام خودروسازان وطنی در ساخت ال نود نیفتاد…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا