توافق BORGWARD بورگوارد آلمانی با خودروسازان ایرانی

یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ | 3 نظر

توافق BORGWARD بورگوارد آلمانی با خودروسازان ایرانی

قرارداد همکاری خودروسازی BORGWARD بورگوارد با خودروسازان ایرانی به صورت رسمی امضاء می شود.

گروه تولید کننده خودرو BORGWARD بورگوارد به طور رسمی توزیع کنندگان انحصاری خود در ایران را منصوب می کند.
گروه BORGWARD بورگوارد آ. جی.( BORGWARD Group AG )، تولید کننده خودرو جهانی، توزیع کننده انحصاری خود را در ایران منصوب کرده است.
امضای سند توزیع کنندگی ایرانی اولین نشانه این است که تولد دوباره برند خودرو BORGWARD بورگوارد، خاورمیانه را برای این شرکت خودرو بین المللی تشخیص داده است. این امر همچنین پایه کار را برای شرکت BORGWARD بورگوارد فراهم می کند تا از طریق بازار داخلی با عرضه تجربه ای سطح بالا و لوکس وارد ایران شود.
مراسم امضای قرارداد در شهر برمن آلمان، در حضور آقای مارتین گونترنر، وزیر امور اقتصادی، کار و بنادر منطقه برمن برگزار شده و شرکت کنندگان از طرف تیم گروه خودروسازی BORGWARD بورگوارد شامل آقای اولریچ واکر – مدیرعامل، آقای تام آنلیکر – معاون مدیر فروش و بازاریابی و آقای توماس کائتانو – مدیر اجرایی برند و بازاریابی جهانی می شوند.

بورگوارد

«اعلای دست یافتنی» – ماهیت برند BORGWARD بورگوارد

تولد مجدد BORGWARD بورگوارد بدون شک هیجان انگیزترین رویداد در بازار بین المللی خودرو است. این رویداد هیجان انگیز دست کمی از شالوده برند BORGWARD بورگوارد، «اعلای دست یافتنی» خودروهای BORGWARD بورگوارد ندارد. «اعلای دست یافتنی» ارزش های قدیمی برند BORGWARD بورگوارد را با گزینه ها و تکنولوژی های معاصر ترکیب می کند. BORGWARD بورگوارد با متعهد بودن به میراث خود یک برند خودروسازی آلمانی بوده که به دنبال دقت، پیشرفت و کیفیت چشمگیر محصولات خود است.

بورگوارد BX7

BORGWARD بورگوارد – غنی در نوآوری و پیروز نبرد های سرعت

علاوه بر این، بین سال 1950 و 1958، BORGWARD بورگوارد در پیست مسابقه های بین المللی اتوموبیل سواری حضور فعال داشت. تیم هانزا 1500 به موفقیت های چشم گیری در مسابقه معروف 24 ساعته دومانز، مسابقه 1000 کیلومتری نربرگرینگ (Nurburgring )، مسابقه لا کاریرا پانامریکانا (La Carrera Panamericana ) و آتودرومی د موتلهری (Autodrome de Montlhéry) دست یافته و 12 رکورد جهانی را شکست. در کل، BORGWARD بورگوارد 51 رکورد جهانی را در مسابقات بین المللی اتوموبیل رانی شکست. اکنون، پس از بیش از نیم قرن، یکی از محترم ترین نام ها در صنعت خودروی آلمان یعنی «BORGWARD بورگوارد» دوباره متولد شده است.

 

بورگوارد BX5

برند جدید نوآور

BORGWARD بورگوارد  با تکیه بر میراث آلمانی و تعهد خود به نوآوری راه خود را ادامه می دهد و اینک خط جدیدی از خودروهای هوشمند و رانشگرهای جایگزین را به بازار جهانی عرضه می دارد. با تاکید بر نیازهای مشتری در روزگار مدرن و با رویکرد نگاه به آینده خود، BORGWARD بورگوارد یک تجربه لوکس و مدرن را با راه اندازی اولین خودروهای شاسی بلند هوشمند خود که برنده جایزه های رد دات ((Red Dot) و آی اف دیزاین (( IF Design) شده اند به ارمغان آورده است: BX5 و BX7، که تکیه بر ساخت دیجیتال، فناوری پیشرفته، شخصیت متمایز و ارائه انتخاب «اعلای دست یافتنی» برای مصرف کنندگان دارد. سایر مدل های هیجان انگیز در این خط تولید شامل مدل های جدید  TS، EV و HEV است

 

بورگوارد BX6

درباره BORGWARD بورگوارد

 

گروه BORGWARD بورگوارد آ. جی. سازنده جهانی خودرو است که دفترمرکزی آن در اشتوتگارت آلمان بوده و سه مرکز تحقیقات در سراسر جهان دارد. در دوران اوج شکوفایی خود در اواخر دهه 50 میلادی در قرن پیش، BORGWARD بورگوارد سومین سازنده بزرگ اتومبیل در آلمان بود، با بیش از 23,000 کارمند و فروش بیش از یک میلیون دستگاه خودرو. پس از بیش از نیم قرن، BORGWARD بورگوارد، برند خودروی نمادین و تحسین برانگیز آلمانی، مفتخر به اعلام بازگشت خود می باشد. با استراتژی جهانی و نوآوری، پویایی و خودروهای باکیفیت خود، برگوارد با راه اندازی تولید خودروهای شاسی بلند هوشمند BX5 وBX7 که همگی برنده جایزه بوده و آینده درخشانی برای آنها پیش بینی می‌شود، راه خود را برای بازگشت به عنوان برند خودروسازی آلمانی مورد تحسین بین المللی گشوده است.

BORGWARD بورگوارد با حفظ ارزش های این برند یعنی «نبوغ، هوشمندی، دستیابی به موفقیت، و افتخار»، برند خودروی هوشمند آلمانی را ورای لوکس بودن ایجاد نموده، و در حال دستیابی به چشم انداز این برند که زندگی آینده هوشمند رانده می باشد. در BORGWARD بورگوارد، ما تولید قدرتمند بهره ور عالی و پایدار آلمان را ایجاد کرده؛ رابطه برد-برد بین بازار و جامعه را با استفاده از انرژی نوین و دانایی ممکن ساخته ایم؛ ایده «اعلای دست یافتنی» را با دیدگاهی آینده نگرانه نسبت به نیازهای مشتری گسترش داده؛ استراتژی فروش جهانی را بکار انداخته و تجربه رانندگی عالی را ورای انتظارات مشتری از طریق مدل «ادغام منابع و اشتراک اینترنت» ارائه داده ایم و بدین ترتیب خودروی هوشمندی مناسب برای محیط زیست ساخته ایم.

 

http://www.BORGWARD.ir

لوگو بورگوارد

 

 

رپورتاژ


3 دیدگاه

  1. sunmartin | خرداد 21, 1396 | لینک نظر

    امروز 18 تا ازین خودرو با روکش دیدم که تو اصفهان از کنربندی صیادی میگذشت

  2. DANIEL | خرداد 21, 1396 | لینک نظر

    نماینده انحصاری در ایران: کیان موتور وارنا

  3. شاهین | خرداد 21, 1396 | لینک نظر

    این خودرو برای موفقیت به غیر از قیمت پشتیبانی خوب میخواد مثل شرکت های مدیران خودرو یا اطلس خودرو یا .. البته منظورم پشتیبانی در اون حد بود مگر نه چیزی به اسم خدمات پس از فروش واقعی تو ایران هیچ وقت وجود نداشته . قیمتش هم حتما باید زیر ۱۸۰ اینا باشه آلمانی بودن دلیلی بر خرید نمیشه