اخباراخبار خارجی

جنرال موتورز اپل را به پژو – سیتروئن می فروشد

 

در پی تصمیم جنرال موتورز مبنی بر فروش برند اپل خود که بازوی فروش این شرکت در اروپا است به گروه PSA ، این شرکت می تواند در تاریخ  31 جولای این قرار داد را کامل کند.

وقتی گروه  PSA در ماه مارس گذشته تصمیم گرفت که اُپل را از جنرال موتورز به ارزش 2.3 بیلیون دلار بخرد، این دو شرکت گفتند که این معامله می‌تواند تا پایان امسال کامل شود. اما براساس اظهارات خبرگزاری رویترز، به نظر می‌رسد مدت ‌زمان اصلی برای این انتقال می‌تواند پیش از پایان سال کامل شود.

اُپل در یک بیانیه اظهار داشت که “ما تائید می‌کنیم که انتظار می‌رود که در نیمه دوم سال 2017 و طبق برنامه، بستن قرارداد رخ دهد، و تاریخ 31 جولای محتمل‌ترین تاریخ  براساس  تصمیم مقامات دو طرف معامله، می‌ باشد.”

تسریع این روند امکان پذیر بود چراکه جنرال موتورز رسماً بر سر حفظ مشاغل کارخانه ای با امضای قراردادهایی در هفته گذشته، توافق خود را اعلام کرده بود. همچنین توافق‌هایی را امضا کرده بود که به کارگران امکان تعیین مشارکتی حقوق را در GmbH اپل می‌داد.

این شرکت به گروه PSA فروخته خواهد شد و تضمین ‌شده که مقررات کافی‌ای برای سرمایه‌ گذاری در تأمین مالی بازنشستگان وضع شود.

 

2 دیدگاه

    1. توی گروهشون سیتروئن بهتر از پژو داره کار میکنه؛ امیدوارم برعکس نشه و بجای اینکه پژو جون بگیره، اپل خراب نشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا