اخباراخبار خارجی

نگاهی تیزبیانه به طراحی داخلی خودرو تسلا

یکی از جنبه های خلاقانه مدل سوم آتی تسلا،تمرکز خود را بر چگونگی طرح داخلی خودرو، به ویژه داشبورد قرار داده است. درحالی که اکثر کارخانه های ماشین سازی به براق و مدرن بودن داشبورد اهمیت می دهند، تسلا با ارائه مدل سوم خود عکس این گزاره عمل کرده است و تغییراتی در داشبورد ماشین هایش انجام داده است.

هنگامی که سال گذشته تسلا از مدل جدید خود رونمایی کرد، مدل ای وی3 تسلا فاقد ابزارهای اندازه گیری سرعت بود. هرچند حدس و گمان اولیه بر این است که تسلا با توسعه شهری همکاری می کند. امسال، تاون ماسک، بنیانگذار تسلا، طی مصاحبه ای اعلام کرد که وجود ابزارهای قدیمی به کار رفته در داشبورد برای ماشین های نسل جدید فاقد اهمیت است.

برای مثال هنگامی که در تاکسی می نشینید چقدر به پنل داخلی آن توجه می کنید؟ اما نخستین چیزی که نظر شما را در مدل سوم تسلا به خود جلب می کند، رهایی از این ابزارها وجلوه های گسترده است. در این خودرو جز فرمان و یک صفحه نمایش 15 اینچی ساده که به صورت افقی در آن تعبیه شده است، هیچ چیز دیگری نمی بینید.

مدل سوم تسلا از جلوه خلاقانه و زیباتری برخورداراست، طرفداران این مدل عکس های بی نظیری از آن در زوایای متفاوت به صورت آنلاین ارئه داده اند. طرح داخلی ویژه آن که از چوب استفاده شده است بسیار چشمگیر و خاص است. همان گونه که تاون ماسک گفته است، این طرح ماه آینده به قیمتی نزدیک به 35000 دلار به بازارعرضه می شود. همانطور این دستگاه با عرضه انبوه، در حال آمادگی فروش این طرح به مشتریان منتظر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا