خودروهای DS برقی می شوند

شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ | 1 نظر

خودروهای DS برقی می شوند

گروه پژوسیتروئن تلاش می کند به کمک فناوری الکتریکی خودروها و عرضه ان بر روی محصول پرچمدار DS7 Crossback جایگاه بهتری را در بازار کسب کند.

پژوسیتروئن فعالیت هایش در بخش خودروهای الکتریکی را توسعه داده و قرار است که از امسال هر سال یک محصول الکتریکی جدید را عرضه کند.

در حال حاضر DS7 Crossback برای این کار انتخاب شده و قرار است قدرت سامانه جدید هیبریدی الکتریکی آن از 200 اسب بخار فعلی به دست کم 3000 اسب بخار برسد. در قسمت زیرین ردیف دوم صندلی ها یک باتری 13 کیلو وات ساعتی لیتیومی برای موتوری برقی نصب خواهد شد.

مدیر توسعه DS گفت: DS وارد صحنه خودروهای برقی میشود. تا سال 2025 بیش از یک سوم فروشDS متعلق به خودروهای هیبریدی یا تمام الکترکی خواهد بود. DS7 Crossback  اولین محصول DS خواهد بود که به سامانه هیبریدی الکتریکی مجهز می گردد. شرکت تلاش می کند که در این میان توسعه باتری خودروها را نیزبه موازات کارهای دیگر انجام دهد.


1 دیدگاه

  1. sunmartin | خرداد 28, 1396 | لینک نظر

    قدرتش قراره به 3000 اسب برسه با این حساب ds رقیب بوگاتی شیرون و ویرون میشه ، واقعا 3000 سی سی برای همچین کلاسی اتاقی شاسی غیر ارتقا داده شده ای و بدنه غیر صلب چ خاصیای داره؟؟ ایمنیش در چ حده ؟؟