اخباراخبار داخلی

بالاترین میزان رضایتمندی برای مشتریان پورشه

طبق جديد ترين ارزيابي شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران ISQI معين موتور نماينده رسمي پورشه در ايران موفق شده است تا رتبه اول رضايتمندي مشتريان در حوزه خدمات بعد از فروش را كسب كند .
ISQI بعنوان نهاد رسمي بررسي كننده كيفيت خدمات در ايران هر فصل كيفيت خدمات ارائه شده توسط خودروسازان و همچنين وارد كنندگان خودروً را در دو حوزه ميزان رضايتمندي مشتريان از خدمات فروش و همچنين خدمات بعد از فروش ارزيابي مَي كند .
طبق آخرين گزارش منتشر شده توسط شركت بازرسي كيفيت و استادارد ايران ، در بخش خدمات بعد از فروش خودروً معين موتور در ميان تمامي وارد كنندگان و توليد كنندگان خودروً با كسب ٧٧٦ امتياز در رتبه نخست ميزان رضايتمندي مشتريان قرار گرفته است . در رتبه دوم ايرتويا با ٧٦٢ امتياز و در رتبه سوم أطلس خودروً با ٧٤٩ امتياز قرار گرفته است . اين در حالي است كه از نظر ISQI امتياز أيده آلِ در بخش خدمات ٧٥٠ است و بدين ترتيب تنها معين موتور و ايرتويا موفق شده اند تا امتيازي بيش از نمره هدف گذاري شده كسب كنند . در رتبه چهارم و پنجم مَيزان رضايتمندي مشتريان از كيفيت خدمات بعد از فروش هم آسان موتور و ايران خودروً قرار گرفته اند .
لازم به ذكر است در رتبه بندي نهايي سال ١٣٩٥ نيز معين موتور با كسب ٧٨٩ امتياز بالاترين رتبه رضايتمندي مشتريان در سال گذشته را به خود اختصاص داد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا