بورگوارد معادلات بازار را به هم میزند

یکشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶

بورگوارد معادلات بازار را به هم میزند

بزودی با ورود خودروهای شاسی بلند بورگوارد آلمان به ایران، معادلات بازار خودرو دستخوش تغییرات زیادی خواهد شد.
گروه بورگوارد تولید کننده جهانی خودرو، از توزیع کننده و مهمانان VIP ایرانی برای یک فرصت بی نظیر و منحصر به فرد رانندگی به همراه ماجراجویی با خودروهای 5BX و 7BX دعوت به عمل آورد تا تجربه مستقیمی از این برند تازه متولد شده و تاریخ غنی و نوآورانه آن و مزیت دستیافتنی آن به دست آورند.
رانندگی با 5BX و 7BX به علت عملکرد داخلی عالی و فن آوری AWD می تواند بسیار سرگرم کننده باشد. سیستم هوشمند انحصاری AWD بورگوارد 5 وضعیت مناسب شرایط مختلف جاده ای میتواند حالت مختلف اتومبیل در جاده را شبیه سازی کند، کروز محور جلو، کروز محور عقبی، WD4، تک محور، تک چرخ، این خودروها در ایران بسیار محبوب خواهند بود.

رانندگان ایرانی روز به روز به دنبال ایمنی و عملکرد بهتر هستند. 5BX و 7BX دارای 16 سیستم کنترل عملکرد، دیسک ترمر prepopulating و افزایش فعالانه و غیر فعالانه سیستم ایمنی. تمامی این موارد نه تنها افزایش قدرت مانور و امنیت خودرو می شود بلکه بهینه سازی مصرف سوخت این اطمینان را می دهد که 5BX و 7BX خودروهای خوش رکاب دارای عملکرد درجه یک هستند.
خریداران خودرو در ایران خواستار انتخاب های با ارزش و مقرون به صرفه هستند. 5BX خودرویی با ارزش و جمع و جور است که با موتور چهار سیلندر 4/1 و 8/1 لیتری تزریق مستقیم توربو شارژ تجهیز شده است. 5BX نماینده خودروهای کلاسیک SUV دارای قابلیتهایی از قبیل همه فن حریف بودن، راحتی و جادار بودن و امکان تجربه بیراهه نوردی است که همه راننده های ایرانی به آن نیاز دارند.

7BX خودرویی لاکچری ست. این SUV جادار با موتور 0/2 لیتری تزریق مستقیم توربو شارژ چهار سیلندر نه تنها اسپرت سواران بلکه سرچشمه ای از جزئیات لاکچری ست که وارث خصوصیات طراحی یا اصالت است.
طراحی داخلی 7BX خاص، با ف ن آوری کاربر پسند و انحناهای دارای جزئیات است که تجربه تعاملی دارای راحتی و ظرافت توام با زیبایی را به مصرف کننده هدیه می دهد.
طراحی برجسته و جسورانه نمای بیرونی با پشتوانه DNA آلمانی است که با قدمتی فراتر از نیم قرن برگرفته از طراحی رویایی خودروی ایزابلاست.
جزییاتی از قبیل قیمت گذاری، زمان در دسترس قرار گرفتن برای فروش و امکان تست های VIP خودروهای BX5 و BX7 متعاقباً اعلام خواهد گشت.

درباره BORGWARD بورگوارد

گروه BORGWARD بورگوارد آ.جی. سازنده جهانی خودرو است که دفتر مرکزی آن در اشتوتگارد آلمان بوده و سه مرکز تحقیقات در سراسر جهان دارد. در دوران اوج شکوفایی خود در اواخر دهه 50 میلادی در قرن پیش، BORGWARD بورگوارد سومین سازنده بزرگ اتومبیل در آلمان بود، با بیش از 000/23 کارمند و فروش بیش از یک میلیون دستگاه خودرو، پس از بیش از نیم قرن، BORGWARD بورگوارد، برند خودروی نمادین و تحسین برانگیز آلمانی، مفتخر به اعلام بازگشت خود می باشد. با استراتژی جهانی و نوآوری، پویایی و خودروهای با کیفیت خود، برگوارد با راه اندازی تولید خودروهای شاسی بلند هوشمند 5BX و 7BX که ه مگی برنده جایزه بوده و آینده درخشانی برای آنها پیش بینی می شود، راه خود را برای بازگشت به عنوان برند خودروسازی آلمانی مورد تحسین بین المللی گشوده است.
BORGWARD بورگوارد با حفظ ارزش‌های این برند یعنی «نبوغ، هوشمندی، دستیابی به موفقیت و افتخار» برند خودروی هوشمند آلمانی را ورای لوکس بودن ایجاد نموده و در حال دستیابی به چشم انداز این برند که زندگی آینده هوشمند رانده می باشد. در BORGWARD بورگوارد، ما تولید قدرتمند بهره ور عالی و پایدار آلمان را ایجاد کرده، رابطه برد-برد بین بازار و جامعه را با استفاده از انرژی نوین و دانایی ممکن ساخته ایم، ایده «اعلای دست یافتنی» را با دیدگاهی آینده نگرانه نسبت به نیازهای مشتری گسترش داده استراتژی فروش جهانی را بکار انداخته و تجربه رانندگی عالی را ورای انتظارات مشتری از طریق مدل «ادغام منابع و اشتراک اینترنت» ارائه داده ایم و بدین ترتیب خودروی هوشمندی مناسب برای محیط زیست ساخته ایم.
www.BORGWARD.ir


بدون دیدگاه