اخباراخبار خارجی

با شوالیه تاریکی پورشه آشنا شوید

پورشه همیشه نسخه‌های قابل توجهی از مدل 911 را هر از چند گاه وارد بازار می‌کند. ولی همیشه این امر صرفاً توسط کمپانی انجام نمی‌شود.

در بازار همیشه گزینه‌های مختلفی برای تیونینگ این خودروی اسپرت کلاسیک آلمانی وجود دارد و آخرین آن‌ها از شرکت تیونر لهستانی به نام Auto-Dynamics.pl ارائه شده است.

این شرکت که مقر آن در شهر ورشو واقع شده نام اثر جدید خود را شوالیه سیاه گذاشته و خودروی 911 توربو اس را جذاب‌تر از همیشه کرده است. این خودرو مجهز به منیفولدهای ساخت شرکت GMG Racing، اگزوز تک آرت با سر اگزوزهای سفارشی، کاتالیست های ساخت کارگرافیک، اینترکولرهای AWE Tuning و قطعات بسیاری دیگری از شرکت‌هایی مانند IPD و Agency Power بوده و نتیجه تمامی این تغییرات افزایش نیروی خروجی موتور به 700 اسب بخار می‌باشد.

همان طور که می‌توانید ببینید، شوالیه سیاه با داشتن یک کیت آیرودینامیکی فیبر کربنی شامل اسپویلر جلو، دریچه‌های هوای روی گلگیرها و کاپوت جلو و سپر، دیفیوزر و باله عقب ظاهری بسیار تهاجمی دارد. داخل کابین تقریباً دست نخورده باقی مانده و تنها تغییرات آن شامل کفپوش ها و پدال‌های RUF و یک فرمان سفارشی می‌باشد.

در شرایطی که بسیاری از قطعات به کار رفته در این پکیج در بازار موجود می‌باشند، این شرکت لهستانی به جای ساخت قطعات جدید، به خوبی توانسته ترکیبی فوق العاده از قطعات موجود در بازار را برای این خودرو جمع آوری کند. محصول نهایی به خوبی می‌تواند مدل 911 GT2 RS خود کمپانی را به چالش بکشد و به نظر ما، در این رقابت حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا