اخباراخبار داخلی

پرطرفدارترین رنگ های خودرو کدامند؟

هرسال BASF، تولید کننده رنگ و مواد شیمیایی پیش بینی خود در مورد رنگبندی خودروها را در قالب یک مجموعه 65 عددی منتشر می کند و رنگ های پرطرفدار ظرف چهار یا پنج سال آینده در هر منطقه را معرفی می نماید.

BASF پیش بینی می کند که در سال های آینده در بازار ایالات متحده رنگ های خنثی مثل سیاه، سپید، نقره ای و خاکستری همچنان پرطرفدار  می باشند.

پائول سزورنی، مدیر طراحی واحد رنگ BASF، گفت: دلیل این امر می تواند توجه مردم به راحت تر فروخته شدن خودرویشان در بازار دست دوم ها باشد. اما شاید دلیل دیگر کاملا مربوط به سلیقه آن ها شود. این شرکت عقیده دارد، آبی تداعی کننده فناوری و در عین حال طبیعت است که این روزها هر دو مورد توجه امریکایی ها قرار گرفته است. از سویی مشکی و آبی دارای بیشترین ترکیب رنگ در خودروهای امریکایی ها خواهد بود. پیش بینی می شود که همچنان ردپای رنگ آبی در خودروهای امریکایی مشاهده شود. به علاوه آقای سزورنی رنگ آبی را گرم تر از سپید می داند و عقیده دارد که این رنگ می تواند به خوبی بخش های جذاب طراحی بدنه را مورد توجه قرار دهد.

BASF پیش بینی کرد که رنگ خودروها در بخش های دیگر جهان دارای گوناگونی بیشتری باشد و احتمالا سلیقه مردم در اروپا و خاورمیانه روی رنگ های لوکسی همچون طلایی برود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا