چگونه بدون کلید وارد خودرو شویم

چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ | 6 نظر

چگونه بدون کلید وارد  خودرو شویم

اگر سوئیچ خود را در داخل خودرو جا گذاشته اید، نیازی نیست برای باز کردن درب خودرو فردی را باز کردن درب خودرو بیاورید. ورود به خودروهایی با قفلهای اتوماتیک، قفلهای دستی یا حتی داخل صندوق عقب رفتن خیلی دشوار نیست. روشهایی وجود دارد که شما می توانید بدون سوئیچ و شکستن پنجره داخل خودرو شوید.

1 – ورود به خودروهایی با قفلهای اتوماتیک یا الکتریکی

 

  • پیدا کردن ابزار مناسب: روش پایه برای باز کردن چنین قفلهایی بدون آسیب زدن به خودرو این است که سعی کنید یا استفاده از یک تکه گوه مانند فضایی میان درب و ستون خودرو ایجاد کنید، سپس با یک وسیله ای شبیه سیخ بلند، از میان شکاف ایجاد شده به قفل درب ضربه بزنید تا قفل باز شود. ممکن است این روش سخت به نظر برسد، اما دقیقا کاری است که اگر به آهنگر زنگ بزنید برای باز کردن درب انجام می دهد. اگر خودتان انجام دهید نیازی به پرداخت نخواهد بود. برای استفاده از این روش، شما نیاز دارید که گوه و سیخ بلند مناسبی پیدا کنید.
  • بهترین گوه ها: چاقوی پلاستیکی و پلاستیکی در زیر درب برای باز نگهداشتن قرار می دهند مناسب هستند. هرچه نازک تر باشند، بهتر است. شما تنها به اندازه عبور سیخ فضا نیاز دارید. آهنگرها از یک بالن که با پمپ هوا باد می شود برای ایجاد فضا استفاده می کنند.
  • بهترین سیخ ها: آنتن خودرو و رخت آویز مفتولی باز شده برای این کار مناسب هستند. برای باز و صاف کردن رخت آویز نیاز ممکن است نیاز به دو انبردست داشته باشید. می توانید مفتول بدست آمده از رخت آویز را به هم تاب دهید تا یک سیم تابیده فراهم شود. با این سیم تتابیده به دلیل استحکامش فشار بیشتری می توان به دکمه قفل وارد کرد.
  • قرار دادن گوه: یک بازنگهدارنده درب یا وسیله ای شبیه به آن را در فضای مابین بالای درب و بدنه خودرو قرار دهید. محکم آن را به پایین فشار دهید. برای اینکار می توانید با دست یا پاشنه کفش به انتهای آن ضربه بزنید.
  • اگر نگران آسیب دیدن رنگ خودرو هستید، گوه را در میان پارچه نرمی بپیچید تا رنگ خودرو آسیب نبیند.

 

3– داخل کردن سیخ: گوه وارد شده فضایی مابین درب خودرو و بدنه آن بوجود می آورد. وسیله سیخ مانندی را که فراهم کرده اید از این فضا داخل خودرو وارد کنید و آن را به سمت شستی قفل درب هدایت کنید.

4 – شستی قفل را فشار دهید و باز کنید: با سیخی که وارد کرده اید، قفل درب را محکم فشار دهید. ممکن است مجبور شوید چند بار امتحان کنید. حالا شما موفق شده اید درب خودرو را باز کرده و داخل آن شوید و سوئیچ را بردارید.

2 – باز کردن قفل های دستی

1 – گیرانداختن قفل با رخت آویز: بزرگترین تفاوت باز کردن این قفلها با قفلهای اتوماتیک این است که بعد از وارد کردن سیخ داخل خودرو، می بایستی آن را به اهرم قفل گیر دهید به سمت بالا بکشید. همان راه های یافتن گوه و سیخ مناسب در قفل های اتوماتیک را دنبال کنید. سپس خیلی با دقت می بایستی اهرم قفل را به سمت بالا کشیده و درب خودرو را باز کنید.

 

  • فشار دادن یک شستی یک چیز است و گیر اندختن سیخ در اهرم قفل چیز دیگری و بسیار دشوارتر است. باید وسیله سیخ مانند را در اطرافر برآمدگی قفل بچرخانید تا در اهرم گیر کند. سپس سیخ را با دقت و آرامی به سمت بالا بکشید تا درب خودرو باز شود. ممکن است مجبور شوید چندین مرتبه سعی کنید.

2 –  اسلیم جیم استفاده کنید یا از خودتان خلاقیت به خرج دهید: اسلیم جیم یکی از ابزارهای خودرو است که پلیسها برای باز کردن قفلهای دستی استفاده می کنند. از فضای مابین پنجره و نوار درزگیر اسلیم جیم را وارد می کنید، پین قفل را می گیرید و آن را از داخل به سمت بالا می کشید. اگر به اسلیم جیم دسترسی داشته باشید، بهترین وسیله است.

 

  • به صاف کردن یک رخت آوریز مفتولی، می توانید اسلیم جیم درست کنید. تنها نیاز دارید سری را که به صورت قلاب است به همان صورت حفظ کنید. برای صاف کردن رخت آویز، انبر دست یا دم باریک نیاز دارید. بعد از صاف کردن دو رخت آویز را به هم تاب دهید تا سیخ محمکتری ساخته شده، بتوانید نیروی بیشتری وارد کنید.
  • توجه کنید که این روش مناسب خودروهای با درب و قفل اتوماتیک نیست. این گونه خودروهای سیمهای زیادی داخل دربشان قرار دارد که در این روش ممکن است آسیب ببینند.

3 – درب مسافر را انتخاب کنید:

معمولا در داخل درب مسافر سیمهای کمتری قرار دارد. بنابراین این درب را برای باز کردن انتخاب کنید.

 

4 – ابزارتان را وارد کنید:

نوار درزگیر قسمت پایینی پنجره خودرو را پیدا کنید.  تشکیلات قفل در راستای خود قفل  و معمولا به سمت عقب درب است.

  • با انگشتانتان نوار درز گیر را اندکی عقب بکشید تا فضای میان پنجری و قسمت خارجی درب خودرو مشخص شود. سیخی را که آماده کرده اید با دقت و آرامی داخل فضای مابین پنجره و نوار درزگیر بکنید.

5 – رخت آویز را به سمت پایین فشار دهید:

شما می بایستی رخت آویز را ار داخل این فضا بدون مقاومت چند اینچی به پایین فشار دهید.  سپس می توانید اهرم قفل را احساس کنید.

  • اگر بتوانید داخل مغازه وسایل خودرو فروشی را نگاه کنید، تصور دقیقتری از مکانیسم و شرایط قفل درب خودرو بدست خواهید آورد و کمک می کند که راحت تر آن را باز کنید. اگر کورکورانه داخل درب را برای یافتن اهرم قفل با سیخ جستجو کنید، خطر این وجود دارد که سیمهای داخل درب را به هم زده و به آنها آسیب برسانید.سعی کنید قبل از وارد کردن اسیم جیم، اهرم قفل را پیدا کنید.

6 –پیدا کردن اهرم:

قسمت قلاب مانند رخت آویز را به آرامی در اطراف قفل حرکت دهید تا یک اهرم کوچک را احساس کنید. با بالا کسیدن این اهرم می توانید درب خودرو را باز کنید. این اهرم معمولا 2 اینچ زیر شستی پنجره در نزدیکی دستگیره درب داخلی قرار گرفته است.

 

7 – به دقت اهرم را به سمت عقب خودرو بکشید:

هنگامی که اهرم را یافتید، بگیریدش و به آرامی بکشید. اگر موفقیت آمیز باشد، احساس می کنید که اهرم حرکت می کند و صدای باز شدن قفل درب خودرو را می شنوید. بعد از باز کردن موفقیت آمیز قفل، سیخ را به آرامی بیرون بکشید و درب خودرو را باز کنید.

 

8- باز کردن درب صندوق عقب

  • سیم اضطراری را پیدا کنید: اگر بر حسب اتفاق زمانی که درب های خودرو قفل شده و سوئیچ د داخل خودرو مانده اما درب صندوق عقب باز است، در خل صندوق عقب را برای پیدا کردن سیم صندوق اضطراری جستجو کنید. معمولا این سیم در درب صندوق یا سقف صندوق قرار دارد.
  • سیم را بکشید: هنگامی که سیم را یافتید، آن را بکشید. این کار صندلی عقب خودرو را رها می کند و در بعضی خودروها، صندلی به سمت جلو می افتد. این در بسیاری از خودروهای سدان وجود دارد.
  • بروید داخل: زمانی که صندلی عقب آزاد شد، صندلی را به سمت جلو فشار دهید. حالا شما می توانید از فضای بوجود به داخل خودرو بخزید و سوئیچ را بردارید و قفلها را باز کنید. سپس صندلی را دوباره در جای خودش قرار داده و قفل کنید.

منبع:ویکی هاو


6 دیدگاه

  1. بارها این اتفاق برای خودم و اطرافیانم افتاده ک هیچ دسترسی به هیچ جا و هیچکس نداشتیم. ممنون ک یاد دادی مواقع اضطراری چیکار کنیم. درضمن هرکی میخواد دزدی کنه خودش بهتر بلده و نیاز به یاد دادن نداره… عزیزای زاهد و پاک و دانا و عاقل لطفا بجای مانع شدن از یاد دادن ها و یادگرفتن ها، فکر و ذهن خودمونو درست کنیم

  2. محمدخان | شهریور 9, 1396 | لینک نظر

    مضرات این آموزش بیشتر از فوائدش ه
    حذفش کنید

  3. omid | تیر 9, 1396 | لینک نظر

    آموزش دزدی به زبان ساده!

  4. امیری | تیر 2, 1396 | لینک نظر

    بسیار اموزنده وجالب بود لطفا اموزشهای دیگر را نیز در سایت بگذارید ممنونم

  5. chris | تیر 1, 1396 | لینک نظر

    کار یاد مردم میدین؟

  6. Hamid | تیر 1, 1396 | لینک نظر

    سلام .
    من شاید چند سال میشه که تمامی مطالب سایت شما رو مطالعه میکنم . اما این مطلب شما به نظر من : هر چند خوب و آموزنده ولی این جور آموزش ها اصلا مناسب این نیست که در ملاء عام باشه و اون کسی هم یاد نداره با آموزش های سایت شما خدای نکرده دست به کاری بزنه .
    ممنون میشم حداقل شما از این مطالب خودداری کنید .