تاریخ رونمایی تسلا مدل 3 امروز اعلام می شود

یکشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۶

تاریخ رونمایی تسلا مدل 3 امروز اعلام می شود

تسلا مدل 3 یکی از مورد انتظارترین خودروها طی سال‌های اخیر بوده است. الون موسک دیروز در توییتر خود اعلام کرده که تاریخ رونمایی آن به زودی اعلام خواهد شد.

در پاسخ به یک کاربر توییتر که از وی در مورد پایان دادن به بحث و گمانه زنی‌ها در مورد تاریخ رونمایی مدل 3 سؤال پرسیده بود، ماسک به وی گفته که کمپانی اخبار جدید در این باره روز یک شنبه ارائه خواهد کرد.

الون موسک قبلاً اعلام کرده بود که خودرو قرار است در ماه جولای رونمایی شود، بنابراین این توییت جدید ماسک تأیید می‌کند که نخستین مدل‌های تولیدی چه زمانی قرار است به دست مشتریان منتظر برسد. ما همچنین ممکن است فردا با جزئیات فنی بیشتری در مورد خودرو آشنا شویم، ولی هنوز چیزی در این باره رسمی نشده است.

در حالی که هنوز خیلی چیزها در مورد خودرو نمی‌دانیم، تسلا تأیید کرده که مدل 3 در کم‌تر از 6 ثانیه صفر تا صد را پر خواهد کرد و رنج حرکتی آن با یک بار شارژ حداقل 345 کیلومتر خواهد بود. این خودرو همچنین به سیستم رانندگی نیمه خودران تسلا مجهز خواهد بود و به گونه‌ای طراحی شده تا بالاترین رتبه‌های ایمنی را در تمامی دسته بندی‌های به دست بیاورد.

به منظور سرعت بخشیدن به پروسه تولید و فروش خودرو، مشتری‌ها فقط می‌توانند رنگ بدنه و اندازه رینگ خودرو را سفارشی سازی کنند. همین موضوع خیلی‌ها را ناراحت کرده است، ولی مشتری‌ها می‌توانند انتظار یک کابین مینیمالیستی با فرمانی سه پر، تریم چوبی و یک صفحه نمایش لمسی 15 اینچی را داشته باشند.


بدون دیدگاه