اخباراخبار خارجی

بنتلی یک نسخه مخصوص جدید را معرفی کرد

بنتلی امروز سری جدید Flying Spur Design را معرفی کرد که نسخه ای مخصوص از این سدان مبتنی بر کانتیننتال است که توجه زیادی به جزئیات آن شده است.

بسته ارتقایی Design Series در طیف مدل های چهارگانه Flying Spur و برای نسخه های V8، W12، V8 S و W12 S آن ارائه خواهد شد. تغییرات بدنه این نسخه مخصوص شامل تزئین رنگی جدید روی سپر جلو است که تا کناره ها و سپر عقب آن کشیده شده و با لامپ های Welcome Lamps روی رکاب های در تکمیل می شود که در هنگام شب عبارت Mulliner، نام بخش سفارشی سازی بنتلی را نشان می دهند.

مدل های اسپرت تر V8 S و W12 S این خودرو به برخی عناصر منحصر به فرد شامل سپر جلوی متمایز مجهز می شوند در حالی که W12 S به هایلایت های مشکی بدنه و رینگ های 21 اینچی Directional Sports مشکی براق نیز مجهز می شود. V8 S نیز به رینگ های مخصوص به خود یعنی نسخه 21 اینچی دو پره با روکش مشکی مجهز می شود.

کابین این خودرو همچون بسیاری از دیگر مدل های بنتلی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. Mullinerروکش چرمی سه رنگ گلدوزی شده را برای این خودرو تعبیه کرده است که با تزئینات با رنگ های قابل توجه و تریم کنسول مشکی پیانو تکمیل می شود. یک نوار رنگی با حالت مکانی ساعت 12 روی فرمان این خودرو تعبیه شده در حالی که فیبر کربنی غنی شده با تیتانیوم روی داشبورد آن خودنمایی می کند.

قیمت بنتلی Flying Spur Design Series هنوز علام نشده است. تولید این خودرو تنها به 100 دستگاه محدود خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا